Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 78 40 289 , fax. 71 78 40 289
- Data zamieszczenia: 2019-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp. z o.o.
ul. Krakowska 26
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 78 40 289, fax. 71 78 40 289
REGON: 93271135000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://aps.wroclaw.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup obsługi zintegrowanego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego wraz z dostępem do oprogramowania i jego wdrożeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup obsługi zintegrowanego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego wraz z dostępem do oprogramowania i jego wdrożeniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48442000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup obsługi zintegrowanego systemu finansowo-księgowego i kadrowo-płacowego wraz z dostępem do oprogramowania i jego wdrożeniem
Dodano: 2019-11-26 - Zakup infrastruktury sprzętowej, portalu, oprogramowania, aplikacji na urządzenia mobilne, formularzy elektronicznych wraz z wdrożeniem e-usług dla Gminy Siechnice w ramach zadania „Zwiększenie dostępności i jakości elektronicznych usług publicznych dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych Powiatu Wrocławskiego oraz 8 Gmin: Czernicy, Długołęki, Jordanowa Śląskiego, Kątów Wrocławskich, Kobierzyc, Mietkowa, Siechnic i Żórawiny” – Etap II w podziale na dwa zadania: Zadanie I – Zakup oraz dostawa sprzętu; Zadanie II – Wdrożenie e-usług
Dodano: 2017-10-09