Przetargi.pl
Zakup obiektywów mikroskopowych

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup obiektywów mikroskopowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektywów mikroskopowych zwanych dalej urządzeniami, których minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określa Załącznik nr 2 A i 2B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
    Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były fabrycznie nowe: rok produkcji 2012.
    Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej zgodnie z poniższym podziałem:
    Nr 1) część A - obiektywy mikroskopowe (2 szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 2 A do SIWZ;
    Nr 2) część B - komplet obiektywów wraz ze zmotoryzowanym rewolwerem obiektywowym - zgodnie z załącznikiem nr 2 B do SIWZ.
    Zakres zamówienia:
    1) W zakresie części A - zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska - Katedra Anatomii i Cytologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice, a także sprawdzeniem poprawności ich działania;
    Oferowane urządzenia muszą być w pełni kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego mikroskopem OLYMPUS IX81ZDC, tzn. muszą bezbłędnie z nimi współpracować, nie powodując żadnych zakłóceń w pracy, ani zakłóceń wyników badań naukowych, jak również podłączenie urządzeń nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, z którym będą współpracować.
    2) W zakresie części B - zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. Uniwersytet Śląski, Zakład Komputerowych Systemów Biomedycznych, ul. Będzińska 39, 41-200 Sosnowiec, ich montaż, kalibrację na posiadanym przez Zamawiającego mikroskopie Lext OLS 4000 oraz przeszkolenie użytkownika urządzenia w zakresie wymiany kompletu obiektywów.
    Oferowane urządzenia muszą być w pełni kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego mikroskopem konfokalnym LEXT OLS 4000, tzn. muszą bezbłędnie z nim współpracować, nie powodując żadnych zakłóceń w pracy, ani zakłóceń wyników badań naukowych, jak również podłączenie urządzeń nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, z którym będą współpracować.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia, których parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załączniku nr 2 A i 2 B do SIWZ pod warunkiem, że będą one bezbłędnie współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami wskazanymi powyżej.
    Wymagany termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
    Wymagany minimalny okres gwarancji:
    1) w zakresie części A - 24 miesiące;
    2) W zakresie części B - 12 miesięcy.
    Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru (wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 1 do umowy)
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
    Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
    1) w zakresie części A: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100),
    2) w zakresie części B: 650,00 zł. (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
    2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z form:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zobowiązanie pieniężne) lub
    3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:.
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
    b. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
    9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    2) którego oferta została wybrana:
    a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/node/34621
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach