Przetargi.pl
Zakup nowych urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego zapotrzebowanych przez Jednostki/Instytucje Wojskowe (zamówienie z podziałem na 5 zadań)

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowych urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego zapotrzebowanych przez Jednostki/Instytucje Wojskowe (zamówienie z podziałem na 5 zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę nowych urządzeń do systemów zabezpieczenia technicznego zapotrzebowanych przez Jednostki/Instytucje Wojskowe z podziałem na 5 (pięć) zadań. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 następujących zadań: 1) Zadanie nr 1: Elementy sygnalizacyjne SSWiN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania - Załącznik nr 2.1. oraz w Załączniku nr 3.1. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 1. 2) Zadanie nr 2: Elementy SKD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania – Załącznik nr 2.2. oraz w Załączniku nr 3.2. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 2. 3) Zadanie nr 3: Kamery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania – Załącznik nr 2.3. oraz w Załączniku nr 3.3. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 3. 4) Zadanie nr 4: Monitory do 24 godzinnej pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania – Załącznik nr 2.4. oraz w Załączniku nr 3.4. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 4. 5) Zadanie nr 5: Macierze dysków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Minimalnych parametrach towaru zadania – Załącznik nr 2.5. oraz w Załączniku nr 3.5. do SIWZ, który stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla zadania nr 5. 3. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, wraz z rozładunkiem, elementów i urządzeń systemów (w zależności od części zamówienia) SSWiN, SKD, TSN, … do Systemów Wspomagających Ochronę Fizyczną Obiektów Wojskowych (SWOFOW). 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać jedną dostawą w zakresie zamówienia podstawowego (w ramach każdego zadania) w terminie do 27.10.2017 r. 5. Dostawy cząstkowe realizowane będą w zakresie towarów określonych w prawie opcji w terminie nie później niż 10 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, w dniach roboczych gdzie za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i będą składane nie częściej niż dwa razy w miesiącu, przy zachowaniu terminu końcowego o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy tj. do dnia 08.12.2017 r. 6. Gotowość dostawy towaru Dostawca zgłosi Zamawiającemu w formie wiadomości poczty elektronicznej, co najmniej 2 dni przed terminem dostawy. 7. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęte są dostawy towaru określone (w zależności od części zamówienia)) w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 – zgodnie z paragrafem 3 umowy. 8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji cenowej, złożonej do oferty przez Dostawcę, pozostają niezmienne przez okres realizacji zamówienia. 9. Dostawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości na zaproponowany towar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35121700-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, formularz kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach