Filharmonia Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska 24
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4423270 , fax. 077 4423284
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Opolska
ul. Krakowska 24 24
45-075 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4423270, fax. 077 4423284
REGON: 00027969200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nowych fabrycznie instrumentółw muzycznych i akcesoriów do produkcji ustników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I. INSTRUMENTY DĘTE - DREWNIANE 1. Flet Piccolo firmy Philip Hammig model 650/4 lub równoważne szt 1 srebrna mechanika E- mechanika Główka Fischer- do wyboru modele ( Glatt, Reform, Verdunnt Reform ) Futerał szt 1 CZĘŚĆ II. INSTRUMENTY DĘTE - DREWNIANE 1. Komplet klarnetów A i B model Tosca, firmy Buffet Crampon lub równoważne szt 1 Możliwość doboru czar głosowych i baryłek Możliwość wyboru między odmianą z drewna i Green Line Futerał szt 1 CZĘŚĆ III : AKCESORIA DO PRODUKCJI USTNIKÓW - Heblarka wewnętrzna - obój z gilotyną 1 szt - Łoże przedheblujące 1 szt - Maszyna fasonująca 1 szt - Maszyna profilująca do oboju wraz z różnymi wzorcami profilu 1 szt - Rozcinak do drewna 1 szt - Obcinarka do stroików obojowych 1 szt - Mikrometr do oboju - analogowy 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5.2 Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą że - zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiot owi niniejszego zamówienia każda o wartości: - minimum 20.000 zł. brutto do oferty częściowej nr I - minimum 25.000 zł. brutto do oferty częściowej nr II - minimum 15.000 zł. brutto do oferty częściowej nr III oraz udokumentują, że dostawa została wykonana należycie przedkładając referencje lub protokoły odbioru. W sytuacji złożenia jednej oferty na wszystkie części zamówienia - wykaz wartości udzielonych zamówień nie może być mniejszy od kwoty 60.000 zł. brutto - każda dostawa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiot owi niniejszego zamówienia. Wg art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4.Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. V. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt .VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda by Wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a). ofertę cenową wg załącznika nr 1. Należy złożyć kompletną, pisemną ofertę wg załączonego druku oferty wraz z załącznikami cenowymi. Wykonawca może złożyć ofertę częściową lub łączną na całość zamówienia. W skład oferty na całe zamówienie muszą wchodzić 3 oferty częściowe.Każda oferta częściowa wyliczona wg załącznika. Wykonawca podaje w ofercie cenę netto, brutto, stawkę VAT oraz cenę łączną oferty. b). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania c.) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wym. w art. 44 w związku z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm. - załącznik nr 2. d). wykaz zrealizowanych zamówień - dostaw załącznik nr 3 w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwu dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia każda o wartości: - minimum 20.000 zł. brutto do oferty częściowej nr I - minimum 25.000 zł. brutto do oferty częściowej nr II - minimum 15.000 zł. brutto do oferty częściowej nr III oraz udokumentują, że dostawa została wykonana należycie przedkładając referencje lub protokoły odbioru. W sytuacji złożenia jednej oferty na wszystkie części zamówienia wykonawca przedkłada wykaz 2 dostaw na kwotę minimum 60.000 zł. każda oraz referencje . e). wypełniony i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy załącznik nr 4. f). karta gwarancyjna na przedmiot dostawy załącznik nr 5 g). Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego jeżeli dotyczy tegoż zamówienia Załącznik nr 6 .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zabawek, książek, artykułów biurowych i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń
Dodano: 2015-06-22 - Dostawa profesjonalnych instrumentów muzycznych dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
Dodano: 2013-09-05 - Dostawa profesjonalnych instrumentów muzycznych dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
Dodano: 2013-08-22 - Przetarg nieograniczony na: dostawę akcesoriów i instrumentów muzycznych oraz muzycznego sprzętu multimedialnego na potrzeby Projektu pod nazwą: Fascynujący świat nauki i technologii
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa instrumentów muzycznych wraz z akcesoriami dla Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
Dodano: 2010-04-23