Przetargi.pl
Zakup nowości wydawniczych do szkół prowadzonych przez Powiat Głogowski w podziale na części

Powiat Głogowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 282 801 , fax. 767 282 817
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
    Sikorskiego 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 767 282 801, fax. 767 282 817
    REGON: 39065211100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowości wydawniczych do szkół prowadzonych przez Powiat Głogowski w podziale na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup nowości wydawniczych do szkół prowadzonych przez Powiat Głogowski w podziale na części”. Zamówienie zostało podzielone na 19 części: Część I – Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Głogowie, ul. Perseusza 7, 67-200 Głogów; Część II – Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Podstawowej nr 8 w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów; Część III – Zakup nowości wydawniczych do Gimnazjum nr 7 w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów; Część IV – Zakup nowości wydawniczych do Gimnazjum Dwujęzycznego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów; Część V - Zakup nowości wydawniczych do II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Ignacego Daszyńskiego 15, 67-200 Głogów; Część VI- Zakup nowości wydawniczych do Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Księdza Jana Twardowskiego w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów; Część VII- Zakup nowości wydawniczych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a , 67-200 Głogów: Część VIII- Zakup nowości wydawniczych do I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów; Część IX- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 2 w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów; Część X- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 1 w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a , 67-200 Głogów; Część XI- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 4 w Głogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów; Część XII- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 5 w Głogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów; Część XIII- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 3 w Głogowie, Plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów; Część XIV- Zakup nowości wydawniczych do Specjalnej Branżowej Szkoły I Stopnia w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów; Część XV – Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 1 w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów; Część XVI- Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 3 w Głogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów; Część XVII- Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 4 w Głogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów; Część XVIII- Zakup nowości wydawniczych Branżowej Szkoły I Stopnia nr 2 w Głogowie, Plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów; Część XIX- Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów. 3.3. Na zakres dostawy do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: 3.3.1. Dostawa nowości wydawniczych co do asortymentu i ilości pozycji zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w załącznikach do SIWZ dla określonych części. 3.3.2. Nowości wydawnicze mają być nowe, nieużywane w oryginalnych opakowaniach (jeśli dotyczy). 3.3.3. Zamawiający żąda dostawy zgodnej pod względem jakości i zgodnej z obowiązującymi na rynku wydawniczym standardami, bez wad i pomyłek wydawcy, a także uszkodzeń mechanicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że w razie uchybień i braków, np. brak stron w dostarczonych książkach, puste strony, itp. Wykonawca zobowiązany jest do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen, nawet w wypadku wydań nowszych. 3.3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i postanowieniami projektu umowy. 3.3.5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar spełniający wymogi techniczno – wydawnicze wskazanym w załącznikach do SIWZ dla określonych części. 3.3.6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie do poszczególnym placówek oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach od 8.00 do 14:00. 3.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy ma zastosowanie do wszystkich części zamówienia. 3.5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.6. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. 3.7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określają: - Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy, - Załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – wykaz pozycji nowości ksiązkowych dla poszczególnych części zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w ilości zależnej od ilości części na którą składa ofertę wraz ze szczegółowym cennikiem przedstawionym na podstawie załącznika dla konkretnej części; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ- Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia składa jedno oświadczenie własne, w którym wymienia części, których dotyczy; - Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, - Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach