Przetargi.pl
Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem jezdnym 4 x 4

Ochotnicza Straż Pożarna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. Piłsudskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7816 155 , fax. 0-75 7816 841
  • Data zamieszczenia: 2011-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna
    ul. Piłsudskiego 15 15
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7816 155, fax. 0-75 7816 841
    REGON: 23040285500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem jezdnym 4 x 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem jezdnym 4 x 4. Szczegółowe parametry techniczno-użytkowe zostały określone w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną