Przetargi.pl
Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Starych Żdżarach

Ochotnicza Straż Pożarna w Starych Żdżarach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, Stare Żdżary
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 602786702
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Starych Żdżarach
    Stare Żdżary 15
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 602786702
    REGON: 672761738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP w Starych Żdżarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Starych Żdżarach, zwany dalej „samochodem” lub „przedmiotem umowy” spełniający wymagania techniczne oraz wyposażonym zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w SIWZ. Samochód powinien posiadać świadectwo dopuszczenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002) oraz być wydany ZAMAWIAJĄCEMU z pełnym zbiornikiem paliwa i innych wymaganych płynów eksploatacyjnych. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 1260 z późn. zm. ) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych oraz spełniać przepisy Polskiej Normy PN - EN 1846- 1 oraz PN - EN 1846- 2 i posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez polską jednostkę certyfikującą. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na samochód i całe jego wyposażenie, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wraz z wydaniem przedmiotu umowy WYKONAWCA wyda ZAMAWIAJĄCEMU wszelkie niezbędne dokumenty wymagane polskim prawem do rejestracji pojazdu oraz inne niezbędne dokumenty m.in. karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, wyciąg ze świadectwa homologacji, deklaracje, certyfikaty, wykaz punktów serwisowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załącza do oferty, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenia: a) w przedmiocie spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); b) w przedmiocie niepodlegania wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Do oferty należy obowiązkowo załączyć wypełniony załącznik nr 1. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach