Przetargi.pl
„Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego o napędzie 4x4 dla OSP Bukowiec, gmina Bukowiec”

Ochotnicza Straż Pożarna w Bukowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-122 Bukowiec, Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48533998970, , fax. 52-33-09-312
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Bukowcu
    Dworcowa 7
    86-122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48533998970, , fax. 52-33-09-312
    REGON: 091584510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bukowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego o napędzie 4x4 dla OSP Bukowiec, gmina Bukowiec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego o napędzie 4x4 dla OSP Bukowiec, gmina Bukowiec. 2. Wymagania dotyczące pojazdu: 1) pojazd winien być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 7 kwietnia 2016 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8 oraz z 2012 poz. 23.) właściwe numery operacyjne zostaną podane w trakcie realizacji zamówienia; 2) pojazd winien być wyposażony w mocowania dla sprzętu i wyposażenia wymienionego w załączniku 2 do SIWZ; sposób mocowania uchwytów na sprzęt wymieniony w załączniku 2 do SIWZ należy uzgodnić z Zamawiającym; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry i wyposażenie pojazdu określa załącznik nr 2 do SIWZ - Wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia; parametry wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ należy rozumieć jako minimalne i dopuszczalne jest zaproponowanie lepszych parametrów. 4. Wykonawca zapewni odbiór faktyczny pojazdu w siedzibie Wykonawcy; 5. Wykonawca zapewni przynajmniej jeden punkt serwisowy podwozia i zabudowy pożarniczej; 6. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do pojazdu komplet dokumentów wymienionych we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ); 7. Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy i rękojmy równej okresowi gwarancji. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony załącznik Nr 2 do SIWZ – wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagane oświadczenie, o którym mowa wyżej, powinno być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach