Przetargi.pl
Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Drobinie

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09210 Drobin, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    ul. Piłsudskiego 12
    09210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2601441 w. 107
    REGON: 54664400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Drobinie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych 1.2 Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 1.3 Pojazd powinien spełniać minimalne „Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej” „-Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i Rozporządzenie zmieniające-Dz.U. Nr 85 poz. 553 z 2010 r. 1.4 Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo winno być ważne na dzień odbioru samochodu. Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia przy odbiorze samochodu. 2. PODWOZIE Z KABINĄ 2.1 Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczo - gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć 16 000kg. 2.2 Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 220kW 2.3 Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia, min. 2016r. 2.4 Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 – uterenowiony z:  przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych  blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej, przedniej oraz międzyosiowego  napędem stały osi przedniej  na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne  skrzynia biegów - manualna 6 biegowa plus bieg wsteczny  hamulce bębnowe  systemem ABS - z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie – sposób odłączania w gestii Wykonawcy  światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyka 2.5 Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, spełniający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) zgodnie z normą emisji spalin - min. Euro 6 2.6 Zawieszenie osi przedniej i tylnej:  mechaniczne - resory paraboliczne,  amortyzatory teleskopowe,  stabilizatory przechyłów. 2.7 Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w:  klimatyzację  indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy  niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku  reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony  zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny  elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy  elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy  elektrycznie podgrzewane lusterka główne zewnętrzne  lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony  lusterko rampowe - dojazdowe, przednie  poręcz do trzymania w tylnej części kabiny  wywietrznik dachowy Kabina wyposażona dodatkowo w:  uchwyty na 4 aparaty oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń. (uchwyty na aparaty nie powinny w żadnym stopniu, zmniejszać przestrzeni załogi i ograniczać powierzchni siedziska),  odblokowanie każdego aparatu indywidualnie,  dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu,  w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, możliwość oparcia w miejscu mocowania aparatów,  w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, możliwość oparcia w miejscu mocowania aparatów,  schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny, Przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ścianą kabiny minimum 1600mm. 2.8 Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, o zwiększonej odporności na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy:  z pneumatyczną regulacją wysokości,  z regulacją dostosowania do ciężaru ciała,  z regulacją odległości całego fotela,  z regulacją pochylenia oparcia. Fotel dla pasażera(dowódcy):  z mechaniczną regulacją wysokości,  z regulacją odległości całego fotela,  z regulacją pochylenia oparcia, zapewniające minimalny, należyty komfort jazdy i optymalną pozycję dla kierowcy i pasażera 2.9 W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia:  radiotelefon samochodowy przewoźny, tryb cyfrowo-analogowy o parametrach min.: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 5÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz,  radio z odtwarzaczem,  podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem. 2.10 Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie:  sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, z alarmem świetlnym i słownym,  sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, z alarmem świetlnym i słownym,  zamawiający wymaga alarmu słownego o treści: „otwarte żaluzje”, „otwarte podesty”, „wysunięty maszt”, „załączone gniazdo ładowania”,  sygnalizacja załączonego gniazda ładowania i stan naładowania akumulatorów  główny wyłącznik oświetlenia skrytek,  sterowanie zraszaczami,  sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziałem pracy autopompy  kontrolka włączenia autopompy,  wskaźnik poziomu wody w zbiorniku,  wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,  wskaźnik niskiego ciśnienia,  wskaźnik wysokiego ciśnienia. 2.11 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie, zmiana modulacji dźwiękowej sygnału poprzez manipulator oraz klakson pojazdu. Manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Wymagana funkcjonalność podstawowa:  minimum pięć różnych trybów pracy w ciągu dnia i nocy dla sygnalizacji,  załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku),  wyłączenie sygnałów dźwiękowych (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku),  wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych (pojedyncze długie naciśnięcie przycisku). Na dachu kabiny kompozytowa nadbudowa z zamontowaną lampą zespoloną z podświetlonym napisem „STRAŻ”, z głośnikiem oraz dwie wyprofilowane, ukształtowane opływowo z łagodnie zaokrąglonymi kształtami naroży lampy niebieskie LED oraz zamontowane dwie lampy dalekosiężne w nadbudowie górnej. Dodatkowo:  2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu.  na ścianie tylnej pojazdu, w narożach, wyprofilowane dwie lampy niebieskie ukształtowane opływowo z łagodnie zaokrąglonymi kształtami naroży,  „fala świetlna” LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia,  na ścianie dolnej tylnej nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane dwie lampy zespolone tylne z zabezpieczeniami ochronnymi. 2.12 Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu(bez odłączania urządzeń wymagających stałego zasilania) 2.13 Pojazd wyposażony w zintegrowany układ z wyrzutnikiem do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła ~230V, podłączenie zblokowane w jednym gnieździe przyłączeniowym ze złączem do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej, z wtyczką i przewodem o długości min. 4m, umieszczonym po lewej stronie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. Ładowarka zamontowana na samochodzie. W kabinie kierowcy sygnalizacja wizualna i dźwiękowa podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. 2.14 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego, (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 2.15 Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy. 2.16 Pojazd wyposażony w hak holowniczy, paszczowy typu Ringfeder, Rockinger lub równoważny, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 10 ton. Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą. Instalacja elektryczna musi współpracować z przyczepami wyposażonymi w ledowe źródła światła. 2.17 Ogumienie uniwersalne dostosowane do różnych warunków atmosferycznych. Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu, dopuszcza się brak stałego mocowania w pojeździe. 2.18 Kolory samochodu:  elementy podwozia, rama – w kolorze czarnym lub zbliżonym,  błotniki i zderzaki – w kolorze białym,  żaluzje skrytek – w kolorze naturalnym aluminium,  kabina, zabudowa – w kolorze czerwonym RAL 3000. 3. ZABUDOWA POŻARNICZA 3.1 Maksymalna wysokość całkowita pojazdu 3300mm - dostosowana do wysokości bramy garażowej. Konstrukcja i poszycie zewnętrzne wykonane w całości z materiałów kompozytowych, jako konstrukcja samonośna ze zintegrowanymi zbiornikami o nieograniczonej odporności na korozję. Wewnętrzne poszycia bocznych skrytek wyłożone anodowaną gładką blachą aluminiową, spody schowków - blachą nierdzewną. Balustrady ochronne boczne dachu wykonane ze specjalnych materiałów kompozytowych. Po min. trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie min. 3+3+1). Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana kompozytowa osłona ochronno - maskująca. 3.2 Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy i bezpieczny dostęp w czasie akcji ratowniczo - gaśniczej do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy. Otwierany lub wysuwny podest zainstalowany nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. Otwarcie i zamknięcie podestów wspomagane systemem teleskopowym. 3.3 Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Podesty otwierane lub wysuwne poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 3.4 Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie, listwy - LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi - żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek zainstalowany w kabinie kierowcy. 3.5 Pojazd winien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu:  oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy wbudowane w kompozytowe balustrady boczne (min. 3szt na stronę),  zewnętrznych listew LED zamontowanych nad żaluzjami, do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe zapewniających bezpieczeństwo obsługi nadwozia wokół samochodu, w czasie akcji ratowniczej,  oświetlenie powierzchni dachu lampami typu LED,  oświetlenia włączane z przedziału autopompy,  w kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania oświetleniem z tablicy autopompy,  z tyłu pojazdu w dolnej części po obu stronach pojazdu zamontowane obrysówki LED widoczne w lusterkach wstecznych kierowcy. 3.6 Szuflady i wysuwane tace automatycznie blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu posiadają oznakowanie ostrzegawcze. 3.7 Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek w zależności od potrzeb użytkownika. 3.8 Schowki wyposażone w regały, palety wysuwne lub obrotowe: na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy, sprzęt ratowniczy, w zależności od potrzeb i możliwości zamontowania danego sprzętu. 3.9 Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi. Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki oraz jeden klucz pasujący do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie typu rurkowego przed otwarciem żaluzji. 3.10 Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna dachu wykonana z materiałów kompozytowych, jako nierozłączna część z nadbudową pożarniczą z elementami barierki rurowej o wysokości min. 180 mm. 3.11 Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach min. 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED, oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. 3.12 Pojazd winien posiadać drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu, wykonaną z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie. W górnej części drabinki powinny być zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 3.13 Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny antypoślizgowe. 3.14 Zbiornik wody o pojemności min. 4,5 m3,wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. 3.15 Zbiornik wody wyposażony w min. 2 nasady Ø 75 (po jednej z każdej strony) z zaworami kulowymi. Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Układ zbiornika wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 3.16 Zbiornik środka pianotwórczego wykonany z materiałów kompozytowych odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności min. 10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 3.17 Układ wodno - pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie, co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy. 3.18 Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia: - wydajność, min.3200 l/min przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m, - wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min. przy ciśnieniu 40 bar. 3.19 Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: - dwóch nasad tłocznych Ø 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach, w zamykanych klapami lub żaluzjami schowkach bocznych, - wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, - działka wodno-pianowego, - zraszaczy. Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. 3.20 Na wlocie ssawnym autopompy, zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 3.21 Wszystkie elementy układu wodno - pianowego, odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 3.22 Wszystkie nasady zewnętrzne, w zależności od ich przeznaczenia, należy trwale oznaczyć odpowiednimi kolorami:  nasada wodna zasilająca kolorem niebieskim,  nasada wodna tłoczna kolorem czerwonym,  nasada środka pianotwórczego kolorem żółtym. 3.23 W przedziale autopompy znajdują się, co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - manometr wysokiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - miernik prędkości obrotowej wału pompy, - wyłącznik silnika pojazdu, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik, - kontrolka włączenia autopompy, - licznik motogodzin-pracy autopompy, W przedziale autopompy należy zamontować zespół: - sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, - sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną - sterowania ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy. 3.24 Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik oraz mikrofon radiotelefonu przewoźnego. 3.25 Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy. 3.26 W przedziale pracy autopompy na tablicy sterującej wymagane jest załączenie i wyłączenie autopompy przy włączonym silniku pojazdu oraz załączenie i wyłączenie silnika pojazdu. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. 3.27 Działko wodno - pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany. Wydajność działka min. 800÷1600 l/min, przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno - pneumatycznym. 3.28 Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno - pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza. 3.29 Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy:  min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy,  min. 2 zraszacze zamontowane przed przednią osią,  min. 2 zraszacze zamontowane po bokach pojazdu. Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych). Montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. 3.30 Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z głowicą z 2(dwoma) reflektorami, wyposażonymi w lampy LED o strumieniu świetlnym min.30 000lumenów, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem 24V.  Maszt musi posiadać zainstalowane automatyczne przełączanie zasilania z 24V na zasilanie z agregatu prądotwórczego-230V  wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5m.  obrót i pochył reflektorów o kąt co najmniej od 0º ÷ 170º - w obie strony,  sterowanie masztem z poziomu ziemi,  złożenie masztu następuje bez konieczności ręcznego wspomagania,  w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu,  wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca postojowego,  wymagana funkcja automatycznego złożenia masztu po wyłączeniu hamulca postojowego,  wymagana możliwość zatrzymania wysuwu i sterowania masztem na różnej wysokości,  wysuw masztu realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu,  oprócz przewodowego, wymagane bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia dla każdego reflektora osobno (zasięg min. 50m). 3.31 Pojazd musi być wyposażony w:  kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych. Monitor przekazujący obraz kolorowy o przekątnej min 7 cali, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. Minimum 2 punktowe załączanie: automatycznie po włączeniu biegu wstecznego lub załączeniu ręcznym na stałą obserwację. 4. WYPOSAŻENIE 4.1 Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min.:  1 klin,  klucz do kół,  podnośnik hydrauliczny z dźwignią,  trójkąt ostrzegawczy,  apteczka,  gaśnica,  wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny,  koło zapasowe. 4.2 Pojazd wyposażony w zestaw sprzętu min.:  łom zwykły - min. 1szt.,  łomo - wyciągacz - min. 1szt.,  młotek 2 kg i 4 kg- po min. 1szt.,  siekiera - min. 1szt.,  nożyce do drutu - min. 1szt. 4.3 Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z wymaganiami dla samochodów ratowniczo - gaśniczych. Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający na etapie wykonania dostarczy wykaz wraz z posiadanym sprzętem do zamontowania. Montaż sprzętu na koszt wykonawcy. 4.4 Samochód należy doposażyć w:  z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum 8ton z liną o długości min. 25m, wyciągarka zamontowana w zewnętrznej obudowie kompozytowej. 5. OZNAKOWANIE 5.1  Na drzwiach kabiny kierowcy zostaną wykonane napisy- “OSP+ nazwa+ loga projektów oraz oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP  Oznakowanie odblaskowe konturowe. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi samochodu. 6. WYMAGANIA OGÓLNE 6.1 Gwarancja podstawowa na samochód - min. 24 miesiące. Gwarancja na zabudowę pożarniczą i wyposażenie samochodu – min. 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach