Przetargi.pl
„Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Posądzy„

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl, www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Posądzy„
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego napędem 4x4 dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Posądzy. 2. Wymagania sprzętowe i warunki techniczne dla średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego określone zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów pożarniczych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu pojazdów. 4. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. 5. Pojazd ma zostać oznakowany numerami operacyjnymi PSP, zgodnie z Zarządzeniem Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz.U. KG PSP Nr 1 z 2020). 6. Pojazd musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia. 7. Pojazd wydawany przez Wykonawcę winien być zatankowany w odpowiednią ilość paliwa umożliwiającą dojazd do siedziby Zamawiającego, a jeżeli w eksploatacji stosowane są inne płyny, to również zbiorniki winny być zaopatrzone w te płyny. 8. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest z budżetu Gminy Koniusza, ze środków Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie oraz ze środków własnych OSP Posądza. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku nieotrzymania środków dotacji lub zmiany zasad współfinansowania przedmiotu zamówienia przez instytucje finansujące. 10. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ i załącznikach opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów należy przyjąć, że mają jedynie charakter wzorcowy i służą wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w dokumentacji, o której mowa powyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że mają jedynie charakter wzorcowy i służą wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może użyć rozwiązań/materiałów innych o równoważnych parametrach pod warunkiem, iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie niższych (czyli równych lub wyższych) od założonych. Jako „równoważne” Zamawiający przyjmuje materiały/rozwiązania o parametrach nie gorszych tj. takich samych lub lepszych w porównaniu z parametrami materiałów/rozwiązań wzorcowych przedstawionych w dokumentacji. 12. W celu weryfikacji parametrów technicznych i funkcjonalnych oferowanego pojazdu z wymaganiami określonymi w SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą wypełnionego opisu dostarczonego przedmiotu zamówienia w zakresie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 13. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp tj. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Nie dotyczy. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 0000, 00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100 PLN) Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2020-07- 17 do godz. 08:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć do dnia 2020-07-17 do godz. 08:00 w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą, np. drogą e-mail, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania. Wadium przesłane poza ofertą należy przesłać na adres e-mail: zamowieniapubliczne@koniusza.pl. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie, wystarczającym jest złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 4 i 5 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym 2) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) Dowody, o których mowa w pkt 7.4 SIWZ (jeżeli dotyczą). Dowody należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5) Dokument wadium w formie innej niż pieniężna. Dokument ten winien być załączony do oferty w oryginale, tj. podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją, 6) Opis dostarczanego przedmiotu zamówienia w zakresie wymaganych przez Zamawiającego parametrów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7) odpis z właściwego rejestru: KRS lub CEiDG.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach