Gmina Kikół ogłasza przetarg
- Adres: 87-620 Kikół, Plac Kościuszki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
- Data zamieszczenia: 2019-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
Plac Kościuszki 7
87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
REGON: 91086654800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://kikol.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup nowego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą oraz zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000 l. dla jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki nowego samochodu ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą oraz zbiornikiem środka gaśniczego min. 1000 l. dla jednostki Karmelickiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Trutowie. 2. Wymagane jest przeprowadzenie szkolenia z podstawowej obsługi przedmiotowego samochodu. 3. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawicieli Wykonawcy. 4. Samochód przekazywany przez Wykonawcę Zamawiającemu będzie posiadał pełny zbiornik paliwa oraz uzupełnione inne płyny eksploatacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3. Wypełniona tabela z załącznika nr 3 do SIWZ stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu w myśl ustawy Pzp. 4. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu, (jeżeli dotyczy), na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 6.3 SIWZ) - wraz z dokumentami określającymi: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.siepraw.pl zakładka: Urząd Gminy / Przetargi / Zamówienia Publiczne) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - IV postępowanie.
Dodano: 2024-07-12 - "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
Dodano: 2024-05-26 - "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
Dodano: 2024-05-02 - "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - II postępowanie.
Dodano: 2024-04-17 - "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych."
Dodano: 2024-03-21 - Zakup i dostawa 9-osobowego busa do transportu na potrzeby osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2023-12-28 - ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO -MIKROBUS, Z 9 MIEJSCAMI, W TYM KIEROWCA, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU 1-OSOBY NA WÓZKU INWALIDZKIM DLA DPS W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2022-10-28 - Dostawa i zakup samochodu specjalnego do czyszczenia kanalizacji
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową
Dodano: 2020-07-09 - „DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W MOKOWIE”
Dodano: 2020-07-08