Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Mickiewicza 20
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3822969, 3922985 , fax. 071 3922969
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
ul. Mickiewicza 20 20
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3822969, 3922985, fax. 071 3922969
REGON: 93118518300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzla@pzla-strzelin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nowego aparatu mammograficznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA - jest najkorzystniejszy zakup aparatu mammograficznego, dostawa (do miejsca docelowego własnym transportem wraz z rozładunkiem przez Wykonawcę) oraz montaż i uruchomienie (tj. uzyskanie pozytywnych parametrów akceptacyjnych). W ramach realizacji zadania należy przeprowadzić szkolenie personelu wyznaczonego przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne, które zostały opisane w załaczniku nr 5 SIWZP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustala wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadą uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; - posiadą niezbędne uprawnienia do wykonywania tego zamówienia; - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym do wykonania tego zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegą wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP; - złożą oświadczenia o opłacaniu składek ZUS i opłat podatkowych w US; - złożą oświadczenia o nie toczących się procesach sądowych dotyczących zleceń o podobnym charakterze a dotyczących oferenta. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. W przypadku nie spełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt. 5, 6, 9 SIWZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzlastrzelin.ibip.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną