Przetargi.pl
Zakup niezbędnego sprzętu komputerowego dla systemu zarządzania I Etap realizowany w ramach - Miejski Szpital Zespolony - Informatyzacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Mirowska 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3702781, 3702795
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
    ul. Mirowska 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3702781, 3702795
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup niezbędnego sprzętu komputerowego dla systemu zarządzania I Etap realizowany w ramach - Miejski Szpital Zespolony - Informatyzacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejski Szpital Zespolony - Informatyzacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - Zakup niezbędnego sprzętu komputerowego dla systemu zarządzania I Etap. - Komputery stacjonarne - 36 szt, - Monitory - 36 szt, - Laptopy - 4 szt, - Drukarki laserowe - 3 szt, - Drukarki laserowe z duplexsem - 6 szt, - Drukarki igłowe - 5 szt, Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt, - Microsoft OEM Office Pro Edition 2007 Polish, V2, 1 pk, licencja - 7 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp,- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) spełniają wymagania SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków: Dokumenty i oświadczenia będą badane pod względem formalno - prawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 2. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia Oprócz w/w dokumentów do składanej oferty należy dołączyć: 1) zestawienie parametrów technicznych sprzętu komputerowego 2) wypełniony i podpisany druk oferty 3) podpisanie oświadczenie z art. 22 i 24 4) oświadczenie o atestach 5) oświadczenie o podwykonawcach 6) zaakceptowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach