Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-316 Kielce, ul. Tadeusza Kościuszki 25
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3417800 , fax. 041 3417799
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kielecki Sp. z o.o. NZOZ Św. Aleksandra w Kielcach
ul. Tadeusza Kościuszki 25 25
25-316 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3417800, fax. 041 3417799
REGON: 26009378000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkielecki.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup nici chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup nici chirurgicznych przedstawionych w dziewięciu pakietach - razem 83 pozycje w tym: szwy wchłanialne syntetyczne , plecione z kwasu poliglikolowego , szwy wchłanialne syntetyczne, monofilamentowe , szwy syntetyczne niewchłanialne oraz szwy syntetyczne wchłanialne plecione powlekane z mieszaniny kwasu poliglikolowego i polimlekowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia: 5770,00 PLN. Wadia częściowe w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia , określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się dostawcy , wykonawcy którzy : - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 z późn. zm.), oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu , zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Dostawców wg formuły spełnia - nie spełnia . Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności , a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3) Kopie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego 5) oraz aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , 7) formularz ofertowy wypełniony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 do SIWZ, 8) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wg załącznika nr 4, 9) oświadczenie , iż cały oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2001 r. nr 126 poz. 1381 z późn. zm. ) ( Tekst jednolity : Dz. U. z 2004 r. Nr 53 , poz. 533 ) oraz w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ) . 10) dokumenty dopuszczające na rynek krajowy: deklaracje zgodności i certyfikat jakości CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonego znakiem zgodności CE , dla którego wystawiono deklarację zgodności, 11) instrukcje użytkowania nici chirurgicznych w odniesieniu do każdego z rodzajów materiałów szewnych będących przedmiotem zamówienia , 12) fragmenty katalogów materiałów szewnych przedstawiające numery katalogowe i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie produktów, 13) próbki ( 2 szt. ) każdej z oferowanych nici, 14) dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkielecki.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. AZP 241-11/14
Dodano: 2014-02-06 - Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. Ne sprawy: AZP 241-137/12
Dodano: 2012-12-24