Przetargi.pl
zakup narzędzia do badania charakteru OPTIMAX lub równoważnego ramach projektu Aktywnie Buduj Karierę – POWR.03.01.00-00-B118/15

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 001208777
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup narzędzia do badania charakteru OPTIMAX lub równoważnego ramach projektu Aktywnie Buduj Karierę – POWR.03.01.00-00-B118/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup narzędzia do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego A. Dostęp on-line do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego Wymagania wobec dostępu on-line do „Badania Charakteru OPTIMAX System” lub równoważnego, spełniającego następujące minimalne wymagania funkcjonalne: dostęp na użytkowanie narzędzia na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. panel administratora (konto dostępowe dla pracowników ABK US), umożliwiający samodzielne zarządzanie testami: generowanie spersonalizowanych linków do badania, monitorowanie statusu badania. dostęp on-line do badania 24 godz./dzień, szacowana ilość przeprowadzonych badań w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. - 250 sztuk. B. Raport z badania Wymagania wobec raportu z badania w wyniku badania musi powstać raport z badania, dostępny zarówno dla studenta, jak i pracownika ABK US, zawierający: o obraz charakteru badanej osoby – a w szczególności poziom jej kompetencji, silnych stron, pozycji zawodowych i ich rozwoju w czasie oraz innych parametrów (typu: poziom intelektualny, wiek emocjonalny, styl nauki, komunikacji, pracy) z uwzględnieniem przewidywalności zmian w czasie mających wpływ na rozwój i przebieg kariery zawodowej, o identyfikację optymalnych kierunków kariery zawodowej, o projekt zindywidualizowanej ścieżki rozwoju kariery zawodowej, o projekt doboru i ukierunkowania dalszej edukacji, o przewidywania zachodzących zmian w charakterze, mające wpływ na podejmowane decyzje w kwestii rozwoju kariery zawodowej oraz pozostałych obszarów życia badanego, o oparty o teorię psychocybernetycznej diagnozy charakteru. możliwość generowania raportu w ciągu 24 godz. po zakończonym badaniu, dostarczanego automatycznie pod wskazany adres mailowy badanego i administratora. możliwość wydruku raportu. Warunki płatności: Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu przedmiotu zamówienia (narzędzie), którego odbiór potwierdzony będzie obustronnie podpisanym protokołem odbioru. Podstawą do płatności będzie wystawiona faktura wraz z załącznikiem zawierającym zestawienie ilościowe wykonanych badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48461000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach