Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego 14
81213 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
REGON: 19056363200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup narzędzi wyposażenia indywidualnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1. SIWZ. 2. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 3. Ilości określone w tabelach w pkt. 3.2.1 specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. 5. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: 24 miesiące od dnia dostawy. 6. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę dokumentu, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę oraz sposób i termin zapłaty. 7. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Wejherowo, Kosakowo wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. 8. Realizacja dostaw: do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. 9. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ZESTAWÓW NARZĘDZI AKUMULATOROWYCH DO WYKONYWANIA PRAC PODWODNYCH
Dodano: 2023-10-02 - Dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 6 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Ustce w 2023 r.
Dodano: 2023-05-29 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-10-30 - Dostawa wyposażenia warsztatowego z podziałem na VIII części CZĘŚĆ I – Dostawa wózka platformowego osiatkowanego o przeznaczeniu specjalnym CZĘŚĆ II – Dostawa wózka narzędziowego z zestawem narzędzi CZĘŚĆ III – Dostawa szaf na substancje niebezpieczne CZĘŚĆ IV – Dostawa szafy do dużych obciążeń CZĘŚĆ V – Dostawa ogniotrwałej szafy na chemikalia z otworem do podłączenia wentylacji, dolne otwory wentylacyjne CZĘŚĆ VI – Dostawa regału półkowego CZĘŚĆ VII – Dostawa zestawu narzędzi do wykonania napraw sprężarek firmy Bauer Kompressoren CZĘŚĆ VIII - Dostawa myjki ultradźwiękowej
Dodano: 2020-10-20 - Zakup i dostawa wyposażenia warsztatowego
Dodano: 2020-10-09 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich, drabinek-podestów obsługowych do statków powietrznych oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa materiałów i urządzeń narzędziowo-elektrycznych
Dodano: 2020-08-28 - „Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i akcesoriów do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gdańskim - II postępowanie.”
Dodano: 2020-07-09 - Część I - Dostawa narzędzi dla Infrastruktury Część II - Dostawa elektronarzędzi dla Infrastruktury
Dodano: 2020-04-23 - Zakup narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2020-04-09