Przetargi.pl
ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA PODODDZIAŁÓW NAPRAWCZYCH

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
    REGON: 30206765400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA PODODDZIAŁÓW NAPRAWCZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych dla pododdziałów naprawczych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, oraz zakup narzędzi i sprzętu transportowego na potrzeby służb uzbrojenia i elektroniki i transportu i ruchu wojsk w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Oferowane urządzenia warsztatowe, narzędzia i elektronarzędzia zwane dalej towarem muszą w pełni odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku nr 6 do SIWZ Wymagania Eksploatacyjno -Techniczne w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów. 3 Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy, nieużywany w gatunku I. 4 Dostarczony przez Wykonawcę towar musi posiadać oznakowanie CE oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności. 5 Dostarczone towary powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami (PN), lub zamiennie dyrektywami UN, oraz posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 6 Zgodność z Polskimi Normami lub zamiennie dyrektywami UN powinny być potwierdzone certyfikacjami, homologacjami itp. 7 Dostarczone urządzenia, narzędzia i elektronarzędzia powinny być dostarczone w opakowaniu producenta (tam gdzie występują), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych: a) dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy b) dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące c) dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące. 8 Dostawa zamówionych towarów tj. urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. magazyn służby czołgowo - samochodowej 14 WOG, 60-716 Poznań ul. Wojska Polskiego 86/90). 9 Wymagany okresy gwarancji musi być zgodny z wymogami zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ tj. wymaganiach eksploatacyjno - technicznych. 10 Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną w okresie 14 dni od daty zgłoszenia awarii. 11 Wykonawca zobowiązany jest do podania (wpisania) dla każdej pozycji towaru w formularzu cenowym załącznik nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ w rubryce Nazwa producenta, typ oznaczenie oferowanego towaru (np. nazwa producenta, numer katalogowy, typ, model, itp.), który w sposób jasny i czytelny, umożliwi jego jednoznaczną i precyzyjną identyfikację celem weryfikacji i sprawdzenia przez Zamawiającego zgodności oferowanego towaru z wymaganiami przedmiotowymi zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 12 Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 3 o kwotę 15 000,00 zł netto; b) zadanie nr 4 o kwotę 15 000,00 zł netto; pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. 13 Wymagany termin realizacji zamówienia - Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie od dnia podpisania umowy do 17 grudnia 2014 r. Realizacja zamówienia (dostawa towaru wraz z fakturą) w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 17 grudnia 2014 roku. 14 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach