Przetargi.pl
Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu. 2. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy nieużywany w gatunku I; 3. Dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności; 4. Okresy gwarancji zgodne z opisem w wymaganiach technicznych; 5. Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną w okresie 14 dni od daty zgłoszenia awarii; 6. Oferowane urządzenia warsztatowe, narzędzia i elektronarzędzia muszą w pełni odpowiadać wymaganiom określonym w załączniku do SIWZ „Minimalne Wymagania Eksploatacyjno – Techniczne (WET)” w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów; 7. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzach cenowych informacji ściśle według opisu zawartych pod podpisem Wykonawcy, opis ten ma na celu dokonania sprawdzenia zgodności i weryfikacji oferowanego towaru z wymaganiami przedmiotowymi, jednocześnie brak prawidłowego opisu stanowić będzie podstawę do odrzucenia ofert; 8. Dostawy zamówionych urządzeń, narzędzi i elektronarzędzi nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego zgodnie z wzorami umów stanowiącymi załącznik do niniejszego wniosku; 9. Dostarczone urządzenia powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami (PN), lub zamiennie dyrektywami UN, oraz posiadać wymagane certyfikaty bezpieczeństwa; 10. Zgodność z Polskimi Normami lub zamiennie dyrektywami UN powinny być potwierdzone certyfikacjami, homologacjami itp.; 11. W ramach dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona montaż urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączenie do źródła zasilania i wstępny rozruch wyrobów (próbę działania) na stanowisku pracy oraz przeprowadzi bezpłatne szkolenie personelu przewidzianego do jego obsługi (w ilości wskazanej przez Zamawiającego) z zasad użytkowania i obsługiwania dostarczonych urządzeń warsztatowych do zadań nr 1, 2, 3, 5, 6, 8; 12. Dostarczone urządzenia, narzędzia i elektronarzędzia powinny być dostarczone w opakowaniu producenta (tam gdzie występują), zakonserwowane metodą zapewniającą ich przechowywanie w warunkach magazynowych: – dla wyrobów metalowych: 60 miesięcy – dla wyrobów gumowych i wykonanych z tworzywa sztucznego: 24 miesiące – dla pozostałych wyrobów: 24 miesiące 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: formularze cenowe - odpowiednio: załączniki nr 2.1-2.13 do SIWZ, wymagania eksploatacyjno – techniczne – załącznik nr 5 do SIWZ i wzory umowy - odpowiednio: załączniki nr 6.1-6,4 do SIWZ. 14. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert na wszystkie lub na wybrane części. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 13. Zadanie nr 1 - Urządzenie do obsługi klimatyzacji Zadanie nr 2 - Prostownik z funkcją rozruchu Zadanie nr 3 - Podnośnik hydrauliczny kanałowy Zadanie nr 4 - Urządzenia do zgrzewania i spawania Zadanie nr 5 - Prasa hydrauliczna Zadanie nr 6 - Piaskarka Zadanie nr 7 - Wideoskop Zadanie nr 8 - Urządzenia do obsługi ogumienia pojazdów ciężarowych Zadanie nr 9 - Zestaw narzędzi mechanika samochodowego Zadanie nr 10 - Elektronarzędzia i urządzenia warsztatowe Zadanie nr 11 - Narzędzia ręczne Zadanie nr 12 - Narzędzia pomiarowe Zadanie nr 13 - Meble warsztatowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44511000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kompletna oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularze cenowe – odpowiednio: załączniki nr 2.1-2.13 (odpowiednio do zadania) do SIWZ, c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). d) Dotyczy tylko zadań: 4, 5, 9, 11, 12 - W przypadku zadania nr 4 - Wykonawca na potwierdzenie kryterium WAGA załączy do oferty: Dokumentację techniczną umożliwiającą prawidłową identyfikację parametru technicznego będącego kryterium – WAGA. - W przypadku zadania nr 5 - Wykonawca na potwierdzenie kryterium SZEROKOŚĆ POWIERZCHNI ROBOCZEJ załączy do oferty: Dokumentację techniczną umożliwiającą prawidłową identyfikację parametru technicznego będącego kryterium – SZEROKOŚĆ POWIERZCHNI ROBOCZEJ. - W przypadku zadania nr 9 – Wykonawca na potwierdzenie kryterium CERTYFIKAT załączy do oferty w przypadku wpisania TAK w kolumnie 10 –certyfikat określony w formularzu cenowym i WET, tj. Oświadczenie Producenta narzędzi (z wyłączeniem następujących elementów: klucz udarowy, pistolet do przedmuchiwania, wąż spiralny, suwmiarka cyfrowa, lampa LED, zestaw ściągaczy) stanowiących ukompletowanie zestawu lub w przypadku wyrobów producentów zagranicznych – dokument opatrzony podpisem tłumacza przysięgłego o udzieleniu bezterminowej gwarancji producenta na zaoferowane narzędzia ręczne - W przypadku zadania nr 10 - Wykonawca na potwierdzenie kryterium GWARANCJA PRODUCENTA dla oferowanych urządzeń (dotyczy pozycji 4,5 formularza cenowego) załączy do oferty dokumenty potwierdzające gwarancję producenta - W przypadku zadania nr 11- Wykonawca na potwierdzenie kryterium GWARANCJA PRODUCENTA dla oferowanych urządzeń (dotyczy pozycji 1, 2, 3, 4, 9, 10, 11 formularza cenowego) załączy do oferty dokumenty potwierdzające gwarancję producenta - W przypadku zadania nr 12- Wykonawca na potwierdzenie kryterium GWARANCJA PRODUCENTA dla oferowanych urządzeń (dotyczy pozycji 11, 12, 13 formularza cenowego) załączy do oferty dokumenty potwierdzające gwarancję producenta e) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach