Przetargi.pl
Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60811 Poznań, ul. Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34
    60811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, oraz na potrzeby służby uzbrojenia i elektroniki i sekcji infrastruktury 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 2.Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 7. Zadanie nr 1 Podgrzewacz indukcyjny; Zadanie nr 2 Spawarka TIG; Zadanie nr 3 Elektronarzędzia i urządzenia warsztatowe; Zadanie nr 4 Narzędzia ręczne; Zadanie nr 5 Meble warsztatowe; Zadanie nr 6 Urządzenia warsztatowe na potrzeby służby uzbrojenia i elektroniki; Zadanie nr 7 Elektronarzędzia, urządzenia warsztatowe i narzędzia ręczne na potrzeby sekcji infrastruktury. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia (ilości asortymentu) będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji w zadaniach nr 3 - 7, pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego. Przewidywane opcje zamówienia: Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 15 000,00 zł; Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 10 000,00 zł; Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 9 000,00 zł; Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 2 700,00 zł; Opcja dla zadania nr 7 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 52 000,00 zł; Realizacja zamówienia (dostawa sprzętu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana - niezależnie od numeru zadania - nie później niż do dnia 31.12.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42900000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach