Przetargi.pl
Zakup myjni dezynfektora ns jeden endoskop - 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowych z osprzętem

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124, 58 72 60 467 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2017-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, 58 72 60 467, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup myjni dezynfektora ns jeden endoskop - 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowych z osprzętem
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania: myjni dezynfektora na jeden endoskop- 3 szt. wraz z systemem do archiwizacji badań endoskopowch z osprzętem o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 6 do SIWZ Zestawieniem parametrów wymaganych zwanego dalej wyposażeniem, 1.2 przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd¬nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia 1.3 wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia. 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3, 5, 6,7 oraz podania oferowanego okresu gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa załącznik nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” potwierdzić spełnienie para¬metrów wymaganych przez Zama¬wiającego, a w kolumnie „Parametry oferowane” zamieścić opis parametrów ofero¬wa¬nego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zosta¬nie odrzu¬cona bez dalszej oceny. 4. Termin realizacji: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: nie starsze niż z 2017 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określo¬nymi w załączniku nr 6 do SIWZ Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowa¬niu go¬towe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwe¬stycji. 6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach me¬dycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679). 7. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i de¬zynfek¬cyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działal¬ność leczniczą. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić ele¬menty zama¬wianego wyposażenia, b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiają¬cym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawia¬jący. Szkolenia wska¬za-nego przez Zamawiającego perso¬nelu zostaną udokumentowane Protokołami Szkolenia (wzór- za¬łącznik nr 3 do umowy) oraz stosow¬nymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników, c) przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia:  dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestra¬cji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub  zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub  powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produk¬tów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu. d) odbiór dokumentowany będzie Protoko¬łem zdawczo-odbiorczym – załącznik nr 4 do umowy po dostawie oraz instalacji, uruchomieniu wyposażenia i przeszkoleniu personelu, e) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty doty¬czące przed¬miotu zamówienia opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy, f) W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każ¬dym względem, tj. składu zakresu, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach