Przetargi.pl
Zakup motopompy do wody zanieczyszczonej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-400 Jawor, ul. Tadeusza Kościuszki 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8703095 , fax. 0-76 8703095
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Tadeusza Kościuszki 6 6
    59-400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8703095, fax. 0-76 8703095
    REGON: 39068326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: straz-jawor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup motopompy do wody zanieczyszczonej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na: Zakup motopompy do wody zanieczyszczonej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: Motopompy 34144213-4 2. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania: a). odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b). być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442134
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-jawor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach