Przetargi.pl
„Zakup, montaż i demontaż mat słomiano-foliowych”

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2
    05820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
    REGON: 52703200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, montaż i demontaż mat słomiano-foliowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i demontaż mat słomiano-foliowych tj. mat słomianych zszytych z folią PCV sznurkiem poliuretanowym, przykręconych do drewnianych palików (zamontowanych co 1 m), osadzonych w ziemi na głębokości ok. 40 cm. Zakupione maty są własnością Zamawiającego i po demontażu mają być dostarczone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane na terenie miasta Piastowa. • Długość mat: 5 000 mb • Lokalizacja: szczegółowe miejsca będą wskazane przez Zamawiającego i są zlokalizowane wzdłuż ulic: ul. 11. Listopada, ul. Harcerska, ul. Sienkiewicza, ul. Sowińskiego, ul. Warszawska, okolice wiaduktu, Al. Tysiąclecia, Al. Wojska Polskiego • Termin montażu: do 21 dni od daty zawarcia umowy, • Termin demontażu: do 7 dni od daty wskazanej na piśmie przez zamawiającego nie później niż do 15.04.2019 r. • Do ceny montażu należy doliczyć zakup wszystkich materiałów niezbędnych do jego prawidłowego zrealizowania. • Do ceny demontażu należy doliczyć koszty utylizacji trwale uszkodzonych zabezpieczeń, nie nadających się do powtórnego montażu wskazanych w protokole powykonawczym i koszt utylizacji resztek piachu pozostałego po akcjach zimowego utrzymania dróg oraz innych zanieczyszczeń. • Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres trwania umowy, licząc od dnia zamontowania mat. • W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wszystkich usterek i wad, jakie wystąpią w dostarczonych materiałach i ich zamontowaniu. Prace związane z demontażem zabezpieczeń należy wykonywać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić sąsiadujących roślin objętych gwarancją. 1. Gwarancja została udzielona przez firmę w ramach umowy na zagospodarowanie terenów zielonych związanej z realizacją projektu pn. „Poprawa jakości środowiska w Mieście Piastowie poprzez rozwój terenów zieleni” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach PRIORYTETU II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, DZIAŁANIE: 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. 2. Wykonawca w prowadzonych przez siebie pracach zastosuje się do obowiązujących przepisów prawa (a w szczególności ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym). Prace winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, uzgodnieniami z Zamawiającym, w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ulic. 3. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania robót do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót (np. drogi dla pieszych, jezdnie, itp.). 4. Środki transportu, wykorzystywane do wykonywania prac, winny: - posiadać pozwolenie od Zamawiającego na wjazd na tereny przyuliczne; - być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy). Zamawiający przed przystąpieniem do realizacji prac, zobowiązuje się do wydania pisma potwierdzającego, iż Wykonawca wykonuje prace na rzecz Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. (dot. m.in. trawników, materiału roślinnego, wygrodzeń trawników, nawierzchni, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych). Dostawa i montaż mat słomiano – foliowych: Montaż mat należy wykonać do 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy z Zamawiającym zgodnie z rysunkiem poglądowym nr 1. Demontaż mat słomiano-foliowych: Czynność polega na: • usunięciu z foliowego mankietu resztek piachu. Jeżeli piach zalega w miejscu, gdzie mankiety zostały uszkodzone lub podwinięte należy go uprzątnąć, wywieźć i zutylizować. Niedopuszczalne jest odkładanie piachu na grunt rodzimy; • usunięciu z foliowego mankietu szpilek przytwierdzających matę do gruntu; • wykręceniu wkrętów łączących drewniane poprzeczki z palikami; • wykręceniu wkrętów łączących drewniane paliki z matą słomiano-foliową; • wyrównaniu terenu po zdemontowaniu zabezpieczeń. Na terenie między krzewami a krawędzią jezdni lub chodnika o ile dotyczy należy rozgarnąć korę. Miejsca po palikach należy uzupełnić i wyrównać grabiami; • przetransportowaniu zabezpieczeń do miejsca, gdzie będą przechowywane bezpośrednio po ich zdemontowaniu (tj. w tym samym dniu). Demontaż mat należy wykonać do 7 dni kalendarzowych od zlecenia wykonania tych prac przez Zamawiającego. Zamawiający, przy udziale Wykonawcy oceni stan mat po sezonie zimowym 2018/2019 r. Następnie zostanie spisany protokół powykonawczy określający ilość mat zdemontowanych, z określeniem ilości mat przeznaczonych do ponownego montażu oraz ilość mat przeznaczonych do utylizacji. Utylizacja mat zostanie wykonana na koszt Wykonawcy. Należy demontować maty suche, w bezdeszczowe dni. W cenę demontażu mat należy wliczyć koszt utylizacji resztek piachu pozostałych po akcjach zimowego utrzymania dróg oraz innych zanieczyszczeń powstałych przy demontażu mat, w tym trwale uszkodzonych zabezpieczeń, nie nadających się do powtórnego montażu. Zakłada się, że prace będą wykonywane do 15 kwietnia 2019 r. 2.2 Dopuszcza się rozwiązania równoważne normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zawartych przy opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone wymagania. 2.3 Klauzula społeczna o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp 1) Stosownie do postanowień art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia to czynności montażu i demontażu mat słomiano-foliowych, których zakres określono w pkt. 2.1 SIWZ. 3) Pod pojęciem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych u wykonawcy lub podwykonawcy. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście powyższe czynności. 4) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonania realizacji zamówienia. 5) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia 6) Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 7) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie, że warunek dotyczący stanu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników operacyjnych przy realizacji zamówienia jest w pełni przestrzegany. 8) W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 9) Składając ofertę Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej części, zawarte w formularzu oferty, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymogów dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w miejscu wykonywania świadczenia objętego nin. postępowaniem. 11) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.piastow.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928310-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące); Uwaga: Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Miasto Piastów, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów Bank Pekao S.A. Oddział w Pruszkowie Nr rachunku: 92 1240 5497 1111 0010 7489 5048 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego. 12.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaliczenia na poczet wadium jakichkolwiek środków finansowych znajdujących się na koncie Zamawiającego z innych tytułów. Wszelkie wnioski lub oświadczenia wykonawcy w tym zakresie zostaną uznane za bezskuteczne. 12.5 Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż pieniądz, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 12.6 W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup, montaż i demontaż mat słomiano-foliowych” (ZP.271.46.2018) 12.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3. kwotę gwarancji/poręczenia, 4. termin ważności gwarancji/poręczenia, 5. zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 12.8 Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 12.9 Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.10 Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.11 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenia określone w pkt. 10.1 niniejszej SIWZ: o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 3) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 4) Dowód wniesienia/ wpłacenia wadium (załącznik Wykonawcy), 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 5 i 6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 10.2: ppkt. 1–3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. OFERTA WSPÓLNA KONSORCJUM 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; • wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; • ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) NIE DOTYCZY w nin. postępowaniu: W odniesieniu do warunków określonych w 8.1 pkt 2 lit b SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców z zastrzeżeniem, że: - spełnienie warunku określonego w 1 pkt 2 lit b, może wykazać ten wykonawca, który będzie realizował usługi i posiada wymagane doświadczenie samodzielnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, (inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach