Przetargi.pl
„Zakup, montaż elementów rekreacyjno- edukacyjnych w ramach projektu „Dąbek dziedzictwo przyrodnicze Augustowa”.

Nadleśnictwo Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Turystyczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 439 900 , fax. 876 443 576
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Augustów
    ul. Turystyczna 19
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 876 439 900, fax. 876 443 576
    REGON: 79001121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup, montaż elementów rekreacyjno- edukacyjnych w ramach projektu „Dąbek dziedzictwo przyrodnicze Augustowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup, montaż elementów rekreacyjno- edukacyjnych w ramach projektu „Dąbek dziedzictwo przyrodnicze Augustowa”. Przedmiot zamówienia obejmuje: Utworzenie ścieżki dydaktycznej: 1. Zestaw: stół okrągły i ławki okrągłe - komplet 1 szt. Urządzenie powinno być wykonane na konstrukcji metalowej obłożonej drewnem liściastym. Wysokość od 0,7 m do 0,8 m, szerokość blatu 0,60-0,70 m, promień po zewnętrznym łuku od 1,10 do 1,20 m. 2. Kosze na segregację odpadów - 2 szt. Kosze z czterema komorami na segregację odpadów papierowych, szklanych, plastikowych oraz organicznych. Drewniane uchylne drzwi, zamocowane z przodu urządzenia umożliwią wygodne opróżnienie pojemników śmieciowych. Konstrukcja wykonana z metalu i obłożona liściastym drewnem. Wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 1,30 m, długość 1,80 m, szerokość 0,70 m. 3. Wiata turystyczna – 1 szt. Wiata ma pełnić funkcję zadaszenia chroniącego przed deszczem lub nadmiernym nasłonecznieniem. Pod wiatą zostaną umieszczone zestawy stół i ławek wymienionych w punkcie nr. 9. Szkielet wiaty należy wykonać ze stali z drewnianymi ażurowymi ściankami. Dach pokryty blachą cynkową. Wodę opadową z dachu muszą odprowadzić rynny i rury spustowe (wykonane z blachy cynkowej).Wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 2,8 m, długość ściany zabudowanej żaluzją ażurową 2,40 m, długość ściany otwartej 3,60 m. 4. Drabina ukośna - 1 szt. Drabina ukośna pozwoli na wykonanie ćwiczeń fizycznych na świeżym powietrzu. Zbudowana powinna być z drabinki z elementów stalowych ułożonej ukośnie na dwóch drewnianych poprzeczkach, w całości oparta na 4 drewnianych słupkach. Drewno liściaste. Wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość nad powierzchnią gruntu 2,20 m, szerokość 1,40 m, długość 2,50 m. 5. Drabinka linowa - 1 szt. Drabinka linowa służyć będzie do wspinania w celu rozwoju koordynacji ruchowej. Zbudowana powinna być z drewnianej ramy ( drewno bezrdzeniowe lite liściaste o przekroju 90 mm x 90 mm, impregnowane, na której rozpięta zostanie siatka linowa. Liny siatki stalowo polipropylenowe o średnicy 16 mm, krzyżujące się połączone za pomocą wysokoudarowych łączników z tworzywa sztucznego. Zakuwki aluminiowe, śruby zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Wymiary (tolerancja +/- 10%) : 140x10x200 cm. 6. Ławeczka do brzuszków - 1 szt. Ławeczka do brzuszków składać się będzie z ułożonej na drewnianych podporach, drewnianej pochyłej ławeczki, zakończonej stalowym uchwytem. Drewno liściaste. Wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość nad powierzchnią gruntu 0,90 m, wysokość całkowita 1,10 m, długość 1,50 m, szerokość 0,40 m. 7. Ławka prosta - 4 szt. Wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 0,50 m, szerokość siedziska 0,40 m, długość siedziska 1,90 m. Umożliwią wygodny odpoczynek grupie sześciu dorosłych osób. Ławki wykonane w technice łączonej- metalowe konstrukcje nośne wykończone drewnianym siedziskiem. Drewno liściaste. 8. Zestaw: stół prosty 2 ławkami - komplet 2 szt. Stół prosty: wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 0,70 m, szerokość blatu 0,65 m, długość blatu 1,90 m. Dwie ławki proste: wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 0,50 m, szerokość siedziska 0,40 m, długość siedziska 1,90 m. Umożliwią wygodny odpoczynek grupie sześciu dorosłych osób. Ławki i stół wykonane w technice łączonej- metalowe konstrukcję nośne wykończone drewnianym (drewno liściaste) siedziskiem. 9. Zestaw: stół prosty z 2 ławkami z udogodnieniami dla niepełnosprawnych w tym jedna krótka ławka - komplet 1 szt. Stół prosty: wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 0,70 m, szerokość blatu 0,65 m, długość blatu 1,90 m. Ławka prosta: wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 0,50 m, szerokość siedziska 0,40 m,długość siedziska 1,90 m. Ławka prosta krótka: wymiary (tolerancja +/- 10%) : wysokość 0,50 m, szerokość siedziska 0,40 m, długość siedziska 1,00 m. Dzięki zastosowaniu ławki prostej krótkiej istnieje możliwość przygotowania miejsca przy stole dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim. Ławki i stół wykonane w technice łączonej- metalowe konstrukcje nośne wykończone drewnianym (drewno liściaste) siedziskiem. Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie opisane elementy zamówienia muszą posiadać certyfikat zgodności z normą bezpieczeństwa dla placów zabaw lub równoważne. 2. Transport elementów rekreacyjno-edukacyjnych będących przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego z dowolnego miejsca na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wskazanego w ofercie organizuje i ponosi koszt Zleceniodawca. 3. Załadunek i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie transportu przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie . Wymagany minimalny okres gwarancji– 60 miesięcy od daty jego odbioru przez Zamawiającego. Szczegóły określa pkt 3 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Tytuł projektu: „Dąbek dziedzictwo przyrodnicze Augustowa” Nazwa zadania: Utworzenie ścieżki dydaktycznej. Dokumentacja dostępna jest na stronie: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03419100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Szczegóły zostały opisane w pkt 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 3 Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Informacja o części zamówienia, jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty. c) oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2A oraz 2B do SIWZ. d) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów. e) Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium terminu wykonania – na formularzu oferty, f) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące RODO – załącznik nr 7do SIWZ; h) Potwierdzenie wniesienia wadium; i) Oferta handlowa dotycząca przedmiotu zamówienia: Zdjęcia przedstawiające wymagany przedmiot zamówienia – przedstawiające 4 strony obiektu (format A4) , szkice, rysunki techniczne z wymiarami oferowanych produktów. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Dokumentacja dostępna jest na stronie: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach