Przetargi.pl
Zakup modułu EEG do rejestracji aktywności biologicznej mózgu oraz do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup modułu EEG do rejestracji aktywności biologicznej mózgu oraz do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 (czterech) fabrycznie nowych modułów EEG Biofeedback do rejestracji aktywności biologicznej mózgu oraz do analizy i sterowania czynnością bioelektryczną mózgu i przeszkolenie 19 osób z zakresu: obsługi i użytkowania systemu EEG Biofeedback, prowadzenia badań, analizy i interpretacji wyników badań (szkolenie I stopnia), dla potrzeb realizacji projektu Szkoła harmonijnego rozwoju w ramach priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach , Działanie 9.1, Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2., Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania systemu EEG Biofeedback, prowadzenia badań, analizy i interpretacji wyników badań (szkolenie I stopnia) winno się odbyć z użyciem dostarczonego sprzętu, w miejscu dostawy modułów. Zamawiający zapewni salę szkoleniową. Szkolenie należy przeprowadzić w dni robocze w godzinach 8:00-15:00 w okresie 22 - 29 sierpnia. Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia I stopnia. Dokładny termin dostawy sprzętu oraz termin szkolenia wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym. Miejsce dostawy i szkolenia: Szkoła Podstawowa nr 13, ul. Barlickiego 2, 41-103 Siemianowice Śląskie. W skład każdego modułu EEG Biofeedback wchodzi: 1. głowica wzmacniaczy biologicznych EEG Biofeedback, 2. 2 zestawy elektrod miseczkowych i usznych, 3. 2 opakowania pasty przewodząco-klejącej do mocowania elektrod, 4. specjalistyczne oprogramowanie systemu EEG Biofeedback w języku polskim do zapisu i analizy badań, 5. zestaw co najmniej 20 plansz stymulujących do prowadzenia treningu, 6. oprogramowanie w języku polskim umożliwiające rejestrację pacjentów w komputerowej bazie danych, tworzenie opisów badań, 7. niezbędne okablowanie, 8. instrukcja obsługi w języku polskim, 9. komputer przenośny typu laptop, 10. dodatkowy monitor LCD 19 cala, współpracujący z proponowanym laptopem, 11. drukarka laserowa monochromatyczna do wydruku wyników badań. Wymagany okres gwarancji dla całego modułu - 2 lata od daty dostawy, w miejscu użytkowania. Szczegółowy opis minimalnych wymagań parametrów technicznych sprzętu i oprogramowania zawiera Dodatek nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania oprogramowania lub urządzeń (sprzętu) równoważnych, tj. o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do oprogramowania lub urządzeń (sprzętu), których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Opis oferowanego sprzętu stanowiący Dodatek nr 5 do SIWZ (Załącznik nr 4 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach