Przetargi.pl
Zakup mobilnej izolatki dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach w celu zwalczania zakażenia i zapobiegania rozprzestrzeniania się skutków choroby zakaźnej COVID-19.

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
    Dworcowa 31
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 331 99 03, , fax. 32 331 99 08
    REGON: 27621529300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mobilnej izolatki dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach w celu zwalczania zakażenia i zapobiegania rozprzestrzeniania się skutków choroby zakaźnej COVID-19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup 1 szt. mobilnej izolatki dla Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach -spełniającej wymagania zawarte w Szczegółowym Opisie zamówienia, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39330000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie - wymaga złożenia oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Do oferty należy załączyć: 1. Formularz oferty wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony Szczegółowy Opis Zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia, instrukcja obsługi, np. karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta / ulotki / specyfikacje techniczne/ prospekty zawierające nazwę, numery katalogowe - dotyczące oferowanego urządzenia, deklarację zgodności i /lub certyfikat CE 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach