Przetargi.pl
ZAKUP MIKROBUSU SŁUŻĄCEGO DO TRANSPORTU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.

GMINA KOLNO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-311 Kolno, 33
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 716 32 13 , fax. 89 716 32 26
  • Data zamieszczenia: 2023-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOLNO
    33
    11-311 Kolno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 716 32 13, fax. 89 716 32 26
    REGON: 510743172
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP MIKROBUSU SŁUŻĄCEGO DO TRANSPORTU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Powodami niedokonania podziału jest: braku możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców, co poważnie zagrozi właściwemu wykonaniu dostawy oraz nadmierne trudności techniczne. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną. Przedmiotem zamówienia jest zakup mikrobusu z pełnym wyposażeniem, przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przewozu takich osób na wózkach inwalidzkich, gdzie osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy, więc jako jednorodny, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym pojazdem, który musi współgrać z całością swojego wyposażenia.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrobusu służącego do transportu osób z niepełnosprawnościami, w tym z możliwością przewozu dwóch osób na wózku inwalidzkim (szyny podłogowe do mocowania wózka w podłodze, komplet pasów bezpieczeństwa dla przewożonej osoby) wraz ze składaną rampą (lub najazdem) ułatwiającym wprowadzenie osób na wózkach inwalidzkich.2. Niniejszy przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn. „Program wyrównania różnic między regionami III” w obszarze D. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz techniczny. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd: 1) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2023 oraz nie był pojazdem demonstracyjnym; 2) znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania; 3) wyposażony w pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;4) wyposażony w fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa;5) wyposażony drzwi boczne przesuwane z prawej strony pojazdu;6) wyposażony w klimatyzację, przestrzeń pasażerską o wysokości min. 130 cm – 160 cm, oznaczenie progów kolorami kontrastowymi oraz rampę składaną (lub najazd) o udźwigu min 300 kg;7) spełniał wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.); 8) posiadał, co najmniej parametry techniczne oraz wyposażenie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;9) był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres nie krótszy niż 36 miesięcy bez limitu przejechanych kilometrów, w tym gwarancja na zespoły elektryczne i elektroniczne oraz mechaniczne, łącznie z układem jezdnym bez limitu kilometrów, 36 miesięcy na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów, oraz 84 miesiące na perforację elementów nadwozia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach