Przetargi.pl
Zakup mikrobusu i autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego i Domu Pomocy Społecznej w Mielcu.

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mikrobusu i autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego i Domu Pomocy Społecznej w Mielcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych- wychowanków SOSW w Mielcu z możliwością przewożenia na wózkach inwalidzkich; w ilości sztuk 1 Zadanie nr 2: Zakup mikrobusu 9-cio miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia na wózkach inwalidzkich dla potrzeb DPS w Mielcu; w ilości sztuk 1 2.Samochody, o których mowa w pkt. 1 muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiane, wyprodukowane w 2016 r., muszą posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w załączniku nr 3 dla zadania nr 1 i załączniku nr 3A dla zadania nr 2. Zamawiający nie dopuszcza jako przedmiot zamówienia samochodów pochodzących z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów. 3. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z co najmniej normą EURO 5 oraz spełniać warunki określone w obowiązujących w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 dla zadania nr 1 i załącznik nr 3A dla zadania nr 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1- 4 290,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 2- 3 930,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset trzydzieści złotych) 2.Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 24.11.2016 r. o godzinie 10:00 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem „Wadium – Zakup samochodu dla osób niepełnosprawnych ”. Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w pkt. 2 muszą być przedłożone w oryginale i muszą być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie i dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.1. w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Z dokumentu poręczenia lub gwarancji powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach