Przetargi.pl
Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Gmina Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6704800 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemyśl
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6704800 w. 34
    REGON: 65090029800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus dziewięciomiejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Przemyśl wyprodukowanego w 2009 roku spełniających poniższe wymagania techniczne. WYMAGANE PARAMERTY TECHNICZNE I WYPOSAŻENIE Samochód fabrycznie nowy rok produkcji 2009 Ilość miejsc 9 Kombi-Bus Silnik wysokoprężny turbodoładowany Pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 1900 cm3 Moc silnika nie mniejsza niż 100 KM Skrzynia biegów manualna 6 biegowa (5 + bieg wsteczny) Lakier akrylowy (kolor do uzgodnienia) Homologacja auta bazowego kombi 9-cio osobowe Homologacja całopojazdowa jako mikrobus - osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych Immobiliser Centralny zamek z pilotem Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe Układ hamulcowy z ABS Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu System kontroli trakcji Wspomaganie układu kierowniczego Napęd na koła przednie Lusterka boczne podgrzewane i ustawiane elektrycznie Klimatyzacja na przód oraz na przedział pasażerski Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera Zagłówki z regulacją wysokości Regulacja kolumny kierowniczej Całkowite przeszklenie pojazdu Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa Stopień wejściowy drzwi bocznych oświetlony Blokada przed otworzeniem od wewnątrz Dodatkowe ogrzewanie na przedział pasażerski Elektrycznie regulowane przednie szyby boczne Pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej Podwójne siedzenie pasażerskie z przodu Siedzenie 3 osobowe w I rzędzie z jednym fotelem składanym Siedzenie 3 osobowe w II rzędzie Mocowanie dwóch rzędów siedzeń z z szybka blokadą Sygnał dźwiękowy informujący o niewyłączonych światłach lub automatyczne wyłączenie świateł przy wyciągnięciu kluczyków Lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego awarii układu hamulcowego i poziomu płynu Reflektory przednie halogenowe + regulacja zasięgu Halogeny przednie przeciwmgielne Trzecie światło stop i światło przeciwmgielne z tyłu Zamontowany radioodtwarzacz CD + MP3 wraz z anteną i głośnikami 2 Komplety obręczy stalowe - aluminiowe z oponami(zimowe; letnie) Pakiet obowiązkowy(trójkąt ostrzegawczy gaśnica apteczka pierwszej pomocy podnośnik pełnowymiarowe koło zapasowe zestaw kluczy) Hak holowniczy z możliwością demontażu Czujnik cofania Gwarancja mechaniczna 2 lata bez limitu kilometrów Gwarancja na perforacje nadwozia 10 lat Gwarancja na lakier 3 lata Gwarancja na silnik i podzespoły 2 lata bez limitu kilometrów Książka gwarancyjna w języku polskim Polisa ubezpieczeniowa w pełnym pakiecie na 1 rok (OC AC NW ASSISTANCE) Przystosowanie samochodu do przewozu osoby niepełnosprawnej zgodnie z homologacją ministerialną Podłoga antypoślizgowa, łatwo zmywalna z szynami do montażu wózka inwalidzkiego na miejscu jednego z trzech foteli trzeciego rzędu Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku Najazd dla wózków inwalidzkich Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem pojazd dla osób niepełnosprawnych Wskazane jest dołączenie prospektów z poglądowymi rysunkami i fotografiami zaoferowanych samochodów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uczestniczenie w postępowaniu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz podmiotów tych wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP) - wykażą co najmniej 1 dostawę samochodu 9-cio osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 1 1. 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 2.1 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług/dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom/dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca ( minimum 1 dostawa samochodu 9-cio osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi/dostawy te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 2 do SIWZ, Uwaga: nie zamieszczać referencji niezwiązanych z zakresem projektu. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych wyżej. Oferta wspólna. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 2 i 3 muszą spełniać oni łącznie. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Wykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców; 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców, 3) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt 1.2, natomiast oświadczenie (poz. 1.3) w ich imieniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika o którym mowa w ppkt. 2.1). 4) Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach