Przetargi.pl
ZAKUP MIESZANKI ŻWIROWEJ DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁODAWA W ROKU 2009

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2730622 , fax. 063 2730688
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2730622, fax. 063 2730688
    REGON: 00053039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP MIESZANKI ŻWIROWEJ DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁODAWA W ROKU 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na zakup mieszanki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg gminnych w roku 2009. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego wynosi ok. 3.680 ton mieszanki o frakcji 0 - 50 mm.Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Wykonawca musi posiadać kopalnię żwiru zlokalizowaną nie dalej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (Kłodawa). Zamawiający nie może być obciążony żadnymi kosztami z tytułu niewykorzystania ilości zamówionej mieszanki żwirowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymagania wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wszyscy Wykonawcy, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub Wykonawcy, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunki te będą przez Wykonawcę spełnione gdy wykaże, że posiada kopalnię żwiru zlokalizowaną nie dalej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (Kłodawa). 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony gdy złoży oświadczenie stanowiące Załącznik B do Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ niniejszego postępowania, iż nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. oraz nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie przesłanek zawartych w art. 89, ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzi czy spełniają wymagania określone w Specyfikacji oraz ustawie Prawo zamówień publicznych wg kryterium spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia/ nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę -spełnia- natomiast Wykonawca nie spełniający warunków otrzyma ocenę -nie spełnia-. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a oferta wykonawcy wykluczonego zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. nr 71, poz. 645), zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego- jest to oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Pełnomocnictwo. Każda bez wyjątku część oferty musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu składającego ofertę i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Podpis musi być złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pelnomocnictwie. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy musi wynikać z oferty. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wypełnione i podpisane oświadczenie- stanowiące Załącznik B do Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ niniejszego postępowania- iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Dokumenty przedkładane w ofercie należy złożyć w następujący sposób: a) Pełnomocnictwo w ofercie należy przedstawić w formie: - oryginału, lub: - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, b) pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie: - oryginału, lub - kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach