Przetargi.pl
Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco dla ruchu KR 2

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco dla ruchu KR 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco z wytwórni mas dla ruchu KR 2 na warstwę ścieralną, w łącznej ilości do 250 ton; - Masa winna spełniać wymogi normy PN-EN 13108-1; - Zakupu mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco Zamawiający dokonywał będzie sukcesywnie w miarę potrzeb w okresie obowiązywania umowy; - Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu ciągłość dostaw mieszanki mineralno -asfaltowej; - Transport mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco z punktu jej odbioru odbywał się będzie transportem własnym zamawiającego; - Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży zamawiającemu mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco o temp. 140 - 150 0 C w dniach roboczych ( od poniedziałku do piątku ) w godzinach 700 - 1400, wg bieżącego, określanego przez Zamawiającego zapotrzebowania; - Realizacja zamawianej ilości przedmiotu zamówienia w ciągu 24 godzin, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania w formie telefonicznej lub faksem; - Z przyczyn ekonomiczno - technologicznych oraz z uwagi na posiadane przez Zamawiającego zasoby transportowe , miejsce odbioru mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco musi być zlokalizowane w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego w m. Łuków, mierzonej najkrótszym dojazdem po drogach publicznych; - Przewidywana, jednorazowa ilość odbieranej mieszanki będzie wynosiła od 2 do 10 ton; - Dostawca zobowiązany jest przedstawić deklarację lub inny równoważny dokument potwierdzający zgodności z w/w normą na każde żądanie zamawiającego, wydany przez organ do tego uprawniony; - Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/; - Ofertą należy objąć całość zamówienia; - Do oferty należy dołączyć deklaracje lub inny równoważny dokument potwierdzający zgodność oferowanej mieszanki z normą PN-EN 13108-1, wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości. 2. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek uwarunkowań i okoliczności w konsekwencji, których nie wystąpi potrzeba wykorzystania pełnej ilości zamówienia określonej w SIWZ, Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie pobraną ilość mieszanki, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac wykonywanych w zakresie utrzymania dróg. W ramach wykonania Umowy Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wymagań i postanowień wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach