Przetargi.pl
Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
  • Data zamieszczenia: 2014-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
    REGON: 00000178450000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w Internecie oraz w metrze warszawskim (outdoor) w 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Zamawiający planuje kampanię promocyjno-reklamową w okresie od 1 czerwca 2014 r. do 31 maja 2015 r. Szczegółowe terminy działań promocyjnych ustala Zamawiający. Celem kampanii będzie promocja SGGW w Warszawie. Zadaniem Wykonawcy będzie zakup powierzchni w mediach, tj. Internet oraz metro warszawskie wraz z opracowaniem materiałów reklamowych SGGW w Warszawie, ich wydrukowaniem i umieszczeniem w nośnikach. W doborze mediów internetowych Wykonawca powinien kierować się maksymalizacją dotarcia do grup docelowych kampanii. Zasięg regionalny - kluczowy region to województwo mazowieckie, regiony uzupełniające to województwa: lubelskie, łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie Cel zamówienia: - Dostarczenie grupie docelowej informacji o SGGW w Warszawie; - Aktywizacja grupy docelowej w celu zwiększenia liczby kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia I i II stopnia na SGGW w Warszawie; - Zwiększenie liczby studentów na studiach podyplomowych; - Promocja SGGW w Warszawie w województwie mazowieckim. Opis Grupy Docelowych: Kandydaci na studia I stopnia: uczniowie w wieku 17-19 lat Kandydaci na studia II stopnia: studenci w wieku 21-23 lata Rodzice potencjalnych studentów: osoby w wieku 40-55 lat z dziećmi w wieku 15+ Kandydaci na studia podyplomowe: osoby w wieku 24-40 lat z wyższym wykształceniem, dochody 1400 zł+ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2904
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach