Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-781 Warszawa, ul. W.K. Roentgena 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5462312, 5462872 , fax. 022 5462253, 5462872
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. W.K. Roentgena 5 5
02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5462312, 5462872, fax. 022 5462253, 5462872 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli, numer sprawy PN 85/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup mebli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; ocena - na podstawie złożonych, wymaganych, aktualnych dokumentów i ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). d)Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. e)Firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi dotyczącymi oferowanego przedmiotu zamówienia f)Atest wytrzymałościowy - dotyczy pakietów 1, 5 g)Atest na ścieralność i trudnopalność tkaniny pakiet 5 pozycja 3 h)Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest wykonany ze stali kwasoodpornej OH 18N9, dopuszczony do stosowania w szpitalnictwie - dotyczy pakietu 12 pozycja 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa krzeseł i stołów do kasyna Akademii Obrony Narodowej. Sprawa Nr 95/2015
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Kancelarii Sejmu
Dodano: 2015-11-16 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MEBLI HOTELOWYCH DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Numer sprawy: 72/2015
Dodano: 2015-09-28 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO DO AKADEMII OBRONY NARODOWEJ Sprawa Nr 66/2015
Dodano: 2015-09-08 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim oraz sołectw z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2015-09-07 - Zakup mebli cz. IIA - zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu
Dodano: 2015-08-24 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim oraz sołectw z terenu Gminy Grodzisk Mazowiecki ZP.271.61.2015
Dodano: 2015-08-06 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ Z MONTAŻEM KRZESEŁ AUDYTORYJNYCH Z PULPITEM DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ (AON) NR SPRAWY 57/2015.
Dodano: 2015-07-21 - Zakup mebli część 2 zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu
Dodano: 2015-07-03