Przetargi.pl
Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle” - II.

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
    REGON: 37044030100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle” - II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli i wyposażenia w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle” w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności usług w zakresie pomocy społecznej w Jaśle”, oś priorytetowa 6. Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, Poddziałanie 6.2.2 Infrastruktura pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć szczegółowy cennik wszystkich pozycji wchodzących w skład danej części zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Podane w załączniku nr 4 do SIWZ wymiary są orientacyjne – Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów o wymiarach +/- 0,5 % od podanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część I – Zakup mebli biurowych; Część II – Zakup mebli kuchennych; Część III – Zakup mebli ogrodowych; 7. Okres gwarancji: 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach