Przetargi.pl
Zakup mebli i wyposażenia

Gminny Dom Kultury i Biblioteka ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8517262 , fax. 017 8517262
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Dom Kultury i Biblioteka
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 12 12
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 8517262, fax. 017 8517262
    REGON: 00055985900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdkib.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli i wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli i wyposażenia w asortymencie i ilościach podanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, tj.: 1. Stoły składane o wymiarach 1800x800x725 - 30 sztuk (przeznaczenie: do sali narad i do pracowni plastycznej) - metalowa rama i nogi malowane farbą proszkową na kolor aluminium, blat płyta wiórowa melaminowana koloru buk; nogi wyposażone w niebrudzące stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem; możliwość składania w stos. 2. Krzesła konferencyjne - 100 sztuk (przeznaczenie: do sali narad) - metalowa rama malowana farbą proszkową na kolor aluminium, miękkie, tapicerowane - czarno szare siedzisko i oparcie; nogi krzesła wyposażone w niebrudzące stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem; możliwość składania w stos. Wymiar krzesła 545x425x820 mm. 3. Krzesła konferencyjne - 20 sztuk - metalowa chromowana, siedzisko i oparcie wykonane z plastiku; nogi krzesła wyposażone w niebrudzące stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem; możliwość składania w stos. Wymiar krzesła 545x425x820 mm. 4. Krzesła składane - 60 sztuk (przeznaczenie: do sali zajęć). Stelaż krzesła stalowy malowany farbą proszkową na kolor aluminium. Siedzisko i oparcie wykonane z plastiku. Możliwość składowania po złożeniu krzeseł. Wymiar krzesła 460x460x800 mm. 5. Fotel gabinetowy - 1 sztuka (przeznaczenie: Gabinet Dyrektora) - fotel tapicerowany skórą licową, podłokietniki z polerowanego litego drewna bejcowanego na dowolny kolor, nowoczesna metalowa pięcioramienna podstawa jezdna z nakładkami z drewna w kolorze podłokietników, kółka do powierzchni dywanowych. Fotel wyposażony w system Relax z mechanizmem Tilt. Wymiar fotela: podstawa fi 710 mm, regulacja wysokości w zakresie 1050-1140 mm. 6. Fotel - krzesło stacjonarny (dostosowany kolorem, wyglądem i estetyką do fotela gabinetowego z poz. 5) -6szt. - fotel z miękkim tapicerowanym materiałem siedziskiem i oparciem, na płozie z podłokietnikami drewnianymi bejcowanymi na dowolny kolor. Wymiar fotela: 610x560x940 mm UWAGA! DLA POTWIERDZENIA WYMAGANCH PARAMETRÓW ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA DLA POZYCJI OD 1 DO 6 ORYGINALNYCH FOLDERÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE PARAMETRY. PARTER: 1. POKÓJ MUZYCZNY - 8,1m2, zaadaptowany na portiernię - lada pod oknem podawczym pod kątem prostym w kształcie litery L o wymiarach - dł.180 x180 w.72 sz.60 - 1 szt. - z jednej strony szuflady, sz. 40 - 4 szt., z drugiej strony szafka zamykana z półką, sz.40 - 1 szt. - nad biurkiem - ladą regał z przegrodami na dokumenty - połowa otwarta, połowa zamknięta - sz.180,w.60,gł.40 - 1szt. i skrzynka na klucze - 100 kluczy - 1szt. - we wnęce szafka (śniadaniowa):sz.60,gł.40,w.72 - zamykana drzwiczki, w środku półka - 1 szt. 2. POKÓJ MUZYCZNY - 9,7m2, - biurko dwuosobowe łamane 240 (pod oknem)120 (ściana na wprost drzwi) z 4 szufladami o sz. 40 cm - 1szt. - nad biurkiem na ścianie regał wiszący z przegrodami na dokumenty o szerokości biurka - sz.120,w.75,gł.40 - 1szt - na tej samej ścianie przylegająco do biurka i regału szafa -sz.90,w.220,gł.60; połowa szafy na ubrania (wieszaki 2 rzędy i 1 lub 2 półki) i połowa szafy przeznaczona na dokumenty ( 5-6 półek) - 1 szt. NOŚNOŚĆ 1 PÓŁKI-150 KG ORAZ 750 KG NOŚNOŚĆ CAŁEGO REGAŁU. PIĘTRO: 1. POKÓJ BIUROWY/SEKRETARIAT - 21m2 (2,5) -pod oknem biurko lada dwumiejscowa półokrągła w kształcie litery U, z dwoma stanowiskami komputerowymi, miejscem na drukarkę itp. - bok od ściany sz.110,w.72,gł.60 front sz.100,w.72,gł.60 2 bok - wejściowy - sz.65,w.72,gł.60 w narożnikach połączone półkolistymi nadstawkami - łącznikami (z miejscem na monitor), z 4 szufladami o sz. ok.40 - 1szt. - krzesła biurowe - 2szt., krzesła z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, płynna regulacja wysokości oparcia i jego blokady w wybranej pozycji, nowoczesna pięcioramienna metalowa podstawa jezdna z nakładkami z plastiku, wymiar krzesła: podstawa fi 630 mm, wysokość 950-1135 mm - przeznaczone dla sekretarek - szafka , regał ok. 300 długości i ok. 220 wysokości, gł.40 - cały zamykany - stojąca,- 1 szt. - szafa na odzież obok drzwi -sz.60,w.220,gł.40 - 1 szt. - poczekalnia - np. wieszak dla klientów, półeczka, stolik lub ława, krzesła na 2 osoby oczekujące - 1 szt - WIESZAK ŚCIENNY Z PÓŁKĄ NA 5 OSÓB - 1SZT. - ŁAWO-STOLIK - 1SZT. Z FOTELAMI PRZYSTOSOWANYMI DO STOLIKA 2SZT. 1. KORYTARZYK PRZED SEKRETARIATEM - zamykane oszklone gabloty, witryny do wystawiania materiałów np. książek, albumów lokalnych twórców przeznaczonych na sprzedaż - Pionowa - sz.960,g.415,w.ok.200 - 1 szt. Wyposażona z każdej strony w szyby z hartowanego szkła (ESG) i drewno. Dolny poziom z drewna Mebel wyposażony w stopki, drzwi z bezpiecznym zamkiem cylindrycznym. 2. POKÓJ BIUROWY/ DYREKTOR - 19m2 (2,8) - stolik na 6 osób dopasowany kolorystyką i wymiarami do obecnie używanych mebli, będących już na wyposażeniu pokoju - 1szt. 3. PRACOWNIA PLASTYCZNA - 37m2 (2,15) zabudowa ściany po lewej stronie od wejścia szafka narożna 90x90 - 1 szt. przebieralnio szatnia dla dzieci np. tego typu co w szkołach lub przedszkolach, np. wieszaczki na ścianie na ok.15 osób i półka siedzisko z miejscem na obuwie bądź plecaki - dł. ok.250 - 1 szt. regały na przybory i prace plastyczne - w.220,sz.90,gł.60, (1 regał - 3 - 4 półki otwarte,reszta zamknięta, drugi regał - 2 półki otwarte, reszta zamknięta) - 2szt., komoda z szufladami - 5-6 szuflad, sz.110,gł.90,w.110 - 1 szt. - nad komodą półki wiszące potrójne (trzy rzędy półek) odległość pomiędzy półkami 35, sz.110,gł.35-40 , szafa na większe prace, banery, itp.- sz.90,w.250,gł.60 - 2szt. po prawej stronie od wejścia - biurko w kształcie litery L (przystosowane do pracy przy komputerze) - 2 części dł.100,gł.60,wys.72 połączone elementem półokrągłym 60x60 - 4 szuflady, szafka, regał we wnęce - sz.105,w.220,gł.40 - 3 półki otwarte, góra i dół półki zamknięte - 1 szt,półki wiszące na ścianie i na filarze - dostosowane rozmiarem do estetyki wnętrza - 1 szt. - krzesło biurowe - 1szt., krzesła z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, płynna regulacja wysokości oparcia i jego blokady w wybranej pozycji, nowoczesna pięcioramienna metalowa podstawa jezdna z nakładkami z plastiku, wymiar krzesła: podstawa fi 630 mm, wysokość 950-1135 mm 1. SALA ZAJĘĆ - 88,2m2 (2,16) - po lewej stronie drzwi we wnęce - skrzynia z otwieranym (podnoszonym) blatem, dzielona na 2 ewentualnie 3 komory - sz.650,w.70,gł.60 - dzielona na dwie części, 1 część - 4 drzwi (4 słupki - segmenty) z 3 -4 półkami, 2 część - 4 drzwi (2 słupki - segmenty), 1 półka na wysokości ok. 180 2. MAGAZYN ( SPRZĄTACZKI) 186cmx283cm - pomieszczenie uzyskane po przebudowie pomieszczenia WC w starej części budynku i pomieszczenia obok - szafa odzieżowa - trzyczęściowa (trzyosobowa) - osobne drzwi zamykane na klucz - sz.120,w.220,gł.60 - 2 półki na odzież i wieszaki - 1szt. - szafa na środki czystości i przybory, urządzenia służące do utrzymania czystości w budynku (miotły, odkurzacze, mopy, ścierki, itp.) - sz.220,w.220,gł.60 - półki o regulowanej wysokości - 1 szt. - stolik -1szt. i krzesła, taborety - 3szt. 3. POKÓJ - 25,1 m2 (przewidywany na garderobę, szatnię na stroje ludowe) - regał szer. 1,2, wys. 2,7, gł. 0,4, otwarty z regulowanymi (wysokość) półkami - 1szt. 4. POKÓJ BIUROWY - 14,0m2 (2,6), (przewidywany na księgowość) 2 stanowiska - biurka przystosowane do pracy przy komputerze - biurko d.140,w.72,sz.70 - 2szt.,2 stoliki (dostawki do biurek) d.90,w.72,sz.45 - 2szt., kontenerek d.40,gł.50,w.60 - 4szuflady - 2 szt. - krzesła biurowe -2 szt., krzesła z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, płynna regulacja wysokości oparcia i jego blokady w wybranej pozycji, nowoczesna pięcioramienna metalowa podstawa jezdna z nakładkami z plastiku, wymiar krzesła: podstawa fi 630 mm, wysokość 950-1135 mm - regały księgowe dolna część zamykana na klucz, górna część otwarta półki sz.90,w.220,gł.40- - 1szt. szafa ubraniowa narożna 90x90,w.220 - połowa półki, druga połowa wieszak - 1szt. Regały księgowe zamykane na klucz, półki, sz.300,w.220,gł.40 - ilość dostosowana do podanej szerokości (300) 9.POKÓJ BIUROWY - 14,3m2 (przewidywany na pokój instruktorski) szafa pancerna - klasa A, w.190,sz.90,g.450 -z wyjmowaną kasetką na pieniądze - 1szt. Biurka - d.120,w.72,sz.65 - kontenerek - 4 szuflady - 2 szt.- lustrzane odbicie (zestawienie razem) dostawka do biurek półokrągła - sz.130, promień 100,w.72 - 1szt. regał zamykany na klucz sz.80,w.220,gł - Do wys.70 - 80 - 60, powyżej.40 - półki -1szt. regał zamykany na klucz sz.60,w.220,gł.- Do wys.70 - 80 - 60, powyżej 40 - półki -1szt. szafa ubraniowa narożna - 90x90,w.220 - połowa półki, druga połowa wieszak - 1szt. krzesła biurowe - 4szt., krzesła z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, płynna regulacja wysokości oparcia i jego blokady w wybranej pozycji, nowoczesna pięcioramienna metalowa podstawa jezdna z nakładkami z plastiku, wymiar krzesła: podstawa fi 630 mm, wysokość 950-1135 mm 10.SALA ZAJĘĆ - 41m2 (2,17) - szafa zamykana sz.190 - 195,w.220,g.60 - dzielona na 3 - 4 oddzielnie zamykane segmenty pionowe, podzielone na trzy części poziome (każda część zamykana na krótkie drzwiczki na wysokość 2 półek - komór), każda zamykana oddzielnie na klucz - półki - 2szt. 11.SALA MUZYCZNA - 42m2 - szafa zamykana sz.660,w.220,g.60 - dzielona na oddzielnie zamykane segmenty (części) pionowe 60 - 80 szerokości każdy, podzielone na trzy części poziome (każda część zamykana na krótkie drzwiczki na wysokość 2 półek - komór), każda zamykana oddzielnie na klucz, półki - ilość sztuk dopasowana do podanej szerokości 12.SALA BALETOWA - 68m2 szafa zamykana sz.460,w.220,g.60 - dzielona na oddzielnie zamykane segmenty 60 - 80 szerokości każdy, podzielone na trzy części poziome (każda część zamykana na krótkie drzwiczki na wysokość 2 półek - komór), każda zamykana oddzielnie na klucz, półki - ilość sztuk dopasowana do podanej szerokości skrzynia zamykana wiekiem zamykanym na klucz na zawiasach od góry - sz.100,w.70,g.60 - 2szt. Nad skrzyniami na wysokości od ok. 150 cm (powyżej wysokości skrzyni po otwarciu wieka) do 220, regał wiszący, zamykany, sz.200,w.70,g.60 regulowane półki - 1szt Całość ma tworzyć jednolitą ściankę. 13.POKÓJ SOCJALNY - 23,7m2 (2,4) - segment kuchenny - wysokość i głębokość standardowa - szerokość: 240 - 260, dolna część w całości przykryta blatem.- 1 szt. - narożnik kuchenny - komplet - ława narożna, stolik, 2 - 4 taborety -1 komplet 14.PRZEDPOKÓJ - 8,5m2 (2.7) - poczekalnia - np. wieszak dla klientów, półeczka, stolik lub ława, sofa lub fotele, lub krzesła na 3-4 osoby oczekujące - 1 szt. Ponadto - we wszystkich pokojach - stałych miejscach przebywania, pracy - jakaś szafka tzw. śniadaniowa przeznaczona na trzymanie żywności - kawa, herbata, kubki szklanki czajnik, itp.- dopasowane estetyką, kolorem i wymiarami do poszczególnych pomieszczeń UWAGA! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ABY WYKONAWCA PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA DOKONAŁ POMIARÓW Z NATURY WRAZ Z UŻYTKOWNIKIEM (ZAMAWIAJĄCYM) Tabelka wymagań względem oferowanych mebli L.P. WYMAGANE PARAMETRY I WARUNKI 1 Korpusy mebli oraz fronty wykonane z płyty wiórowej melaminowanej obustronnie grubości minimum 18 mm w klasie higieny E-1 (dołączyć atest higieniczny PZH) w kolorze do wyboru przez Zamawiającego z kolornika 2 Blaty w biurkach oraz wieńce górne i dolne w szafach i szafkach biurowych wykonane z płyty melaminowanej obustronne grubości minimum 25 mm w klasie higieny E-1 (dołączyć atest higieniczny PZH) w kolorze do wyboru przez Zamawiającego z kolornika 3 Wszystkie nieosłonięte krawędzie oklejone listwą PCV w kolorze mebla o grubości 2 mm (dołączyć atest higieniczny PZH) 4 Szafy i szafki zamykane na zamki patentowe 5 Zawiasy zabezpieczone przed korozją z możliwością regulacji oraz funkcją samodomykania 6 Uchwyty metalowe chromowane o rozstawie 128 mm 7 W szafach, szafkach i regałach półki z regulacją wysokości minimum co 5 cm 8 Stoły z blatami z płyt melaminowanych obustronnie grubości minimum 25 mm koloru mebli biurowych na nogach kolumnowych metalowych chromowanych 9 Szuflady na prowadnicach z pełnym wysuwem z funkcją samodomykania 10 Stoły na nogach kolumnowych chromowanych fi 60 mm, wys. 710 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdkib.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach