Przetargi.pl
Zakup mebli biurowych, wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę zakupionych mebli własnym transportem do siedziby Zamawiającego i ich montażem w siedzibie Zamawiającego.

Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70/359
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 53-37-970 , fax. 022 53-37-563
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy
    ul. Powstańców Śląskich 70/359 70/359
    01-381 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 53-37-970, fax. 022 53-37-563
    REGON: 01525966300029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bemowo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli biurowych, wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę zakupionych mebli własnym transportem do siedziby Zamawiającego i ich montażem w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych, wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę zakupionych mebli własnym transportem do siedziby Zamawiającego i ich montażem w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę; c) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie w realizacji co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. dostawy mebli biurowych o wartości minimum 3.700,00 złotych netto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzony wg. załącznika Nr 2 do SIWZ - druk [Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych]; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, o której mowa w Części I pkt 1 lit c) SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - sporządzony wg. załącznika nr 4 do SIWZ - druk [Doświadczenie zawodowe]; d) dokumenty potwierdzające, że dostawa wymieniona w wykazie wykonanych dostaw, o którym mowa w Części I pkt 2 lit. c) SIWZ została wykonana należycie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bemowo.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach