Przetargi.pl
Zakup mebli biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8416091 , fax. 61 8411551
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12
    60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8416091, fax. 61 8411551
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli biurowych dla I Oddziału ZUS w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych dla ZUS I Oddział w Poznaniu, przy czym: 1) Część nr I obejmuje: a) szafa z drzwiami uchylnymi, 90x195x40 – 79 sztuk, b) szafa z drzwiami uchylnymi, 85x195x40 – 6 sztuk, c) szafa z drzwiami uchylnymi, 80x195x40 – 17 sztuk, d) szafa z drzwiami uchylnymi, 65x195x40 – 3 sztuki, e) szafa otwarta – regał na druki, 80x195x40 – 4 sztuki, f) szafa na druki, 80x195x40 – 2 sztuki, g) szafa podblatowa z drzwiami uchylnymi, 130x76x45 – 1 sztuka, h) regał mały na druki z przedziałką, 50x70x34 – 8 sztuk, i) regał na druki z przedziałką, 70x76x45 – 2 sztuki, j) szafa niska do akt z otwartą półką, 90x115x40 – 6 sztuk, k) szafa niska do akt z pełnymi drzwiami, 90x115x40 – 2 sztuki, l) szafa ubraniowa z drzwiami uchylnymi, 60x195x40 – 29 sztuk, m) biurko duże z klawiaturą i przystawką – 3 sztuki, n) kontener z szufladami do biurka z przystawką – 7 sztuk, o) szafka przystanowiskowa (etażerka), 58x75x35 – 102 sztuki, p) stolik pod drukarkę z półką, 50x75x50 – 15 sztuk, q) stół – 9 sztuk, r) kontener pod biurko z przystawką – 4 sztuki, s) przystawka, 100x75x45 – 2 sztuki, t) wieszak naścienny – 1 sztuka, u) biurko komputerowe jednoszafkowe – 22 sztuki; 2) Część nr II obejmuje: a) krzesło dla pracowników, kolor ciemno szary – MATERIAŁ – 19 sztuk, b) fotel obrotowy – 188 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dla Części nr I Załącznik nr 1 do SIWZ, - dla Części nr II Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy mebli (dla obu Części) realizowane będą w trzech partiach, według haromonogramu dostaw (Załącznik nr 11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (według wzoru Załącznika nr 6 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (formularz ofertowy według Załącznika nr 3 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest również złożyć: 1) formularz cenowy wypełniony w stosunku do Części zamówienia, o które Wykonawca się ubiega (odpowiednio według Załącznika nr 4 i 5 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej: www.zus.pl, informacji z otwarcia ofert (o której mowa w pkt. 10 rozdziału X SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem, przedstawi dowody, że, powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy przedłożyć w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach