Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
ul. Ratuszowa 1 1
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
REGON: 00059692600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiału roślinnego - drzew, krzewów, bylin do nasadzeń na terenie gminy-miasto Grudziądz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiału roślinnego - drzew, krzewów, bylin do nasadzeń na terenie gminy-miasto Grudziądz, w szczególności: 1)kupno materiału roślinnego zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; 2)przechowanie sprzedanego materiału nasadzeniowego w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy; 3)dostarczenie materiału nasadzeniowego I gatunku z przeznaczeniem do nasadzeń na miejskich terenach zieleni w Grudziądzu do miejsca uprzednio uzgodnionego z Zamawiającym w terminie 3 dni od zgłoszenia telefonicznego; 4)zapewnienie Zamawiającemu możliwości przeprowadzenia kontroli zakupionego materiału roślinnego; 5)wymiana materiału roślinnego na nowy w przypadku uzasadnionej reklamacji w terminie 3 dni. Wielkość zamówienia: 1. rośliny iglaste - 303 sztuki; 2. krzewy liściaste - 10.652 sztuki; 3. byliny - 3.500 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034520003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt 2.a) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument powinien być wystawiony w terminie, o którym mowa w pkt 3).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYCINKĘ DRZEW, FREZOWANIE PNI ORAZ WYKONANIE CIĘĆ SANITARNO-PIELĘGNACYJNYCH DRZEW NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
Dodano: 2014-11-28 - Zakup materiału nasadzeniowego drzew i krzewów
Dodano: 2014-02-19 - Zakup materiału nasadzeniowego drzew i krzewów
Dodano: 2013-03-21 - Zakup materiału roślinnego do nasadzeń na terenie gminy-miasto Grudziądz
Dodano: 2011-08-12 - WYKONANIE WYCINKI DRZEW, KARCZOWANIA PNI ORAZ CIĘĆ PIELĘGNACYJNO-SANITARNYCH DRZEW NA TERENIE M. BYDGOSZCZY
Dodano: 2010-11-18 - Zakup materiału roślinnego - drzew, krzewów, bylin, traw ozdobnych i róż do nasadzeń na terenie gminy-miasto Grudziądz
Dodano: 2009-11-13 - WYKONANIE WYCINKI, CIĘĆ SANITARNO - PIELĘGNACYJNYCH DRZEW, ORAZ KARCZOWANIA PNI NA TERENIE M. BYDGOSZCZY
Dodano: 2009-07-02