Przetargi.pl
Zakup materiałów promocyjnych dla projektu Termy Jurajskie - promocja walorów inwestycyjnych gminy Olsztyn

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
  • Data zamieszczenia: 2013-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów promocyjnych dla projektu Termy Jurajskie - promocja walorów inwestycyjnych gminy Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów promocyjnych dla projektu Termy Jurajskie - promocja walorów inwestycyjnych gminy Olsztyn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promujących Gminę Olsztyn w asortymencie i ilościach wymienionych poniżej. 2. Wszystkie materiały promocyjne wymienione poniżej muszą być fabrycznie nowe i właściwie opakowane. Zamawiane materiały muszą spełniać oczekiwania Zamawiającego, szczegółowo opisane poniżej. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką oraz starannością wykonania. 4. Wykonawca w przeciągu 5 dni od podpisania umowy przedstawi w siedzibie Zamawiającego projekty wszystkich materiałów promocyjnych wraz z próbkami materiałów bazowych (bez nadruku) do akceptacji. Projekt musi obejmować rozmieszczenie nadruku logotypów na poszczególnym asortymencie. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać akceptacji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag dotyczących dostarczonych projektów i próbek materiałów bazowych, Wykonawca uwzględni je w terminie 3 dni i ponownie przekaże Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji zweryfikowanej propozycji projektów i próbek materiałów bazowych. Akceptację Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy. 5. Przekazy na wszystkich materiałach muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji o źródłach finansowania. Powinny zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo Województwa Śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz tam gdzie to możliwe opis w postaci Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 oraz hasło Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby umieszczone zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne projektu powinny zawierać również logo Gminy Olsztyn zgodnie z księgą wizualizacji znaku. 6. Wszelkie materiały promocyjne muszą być opakowane w karton, na kartonie powinna się znaleźć informacja o rodzaju produktu i ilości sztuk. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy Olsztyn, Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, pokój nr 13 na własny koszt. 8. Nazwy własne artykułów promocyjnych zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadkach wystąpienia nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. 9. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Zamieszczone poniżej zdjęcia są jedynie przykładem graficznym i nie stanowią obligatoryjnego wzoru. 1) Folder promocyjny Gminy Olsztyn z oferta inwestycyjną terenów wchodzących w przedmiot projektu (3000 szt. w tym 500 szt. w języku francuskim, 500 szt. w języku niemieckim oraz 500 szt. w języku włoskim wraz z tłumaczeniami) - opracowanie graficzne, DTP, druk; format folderu: 210 mm x 250 mm; objętość: 20 stron (4 strony okładka + 16 stron środek), rodzaj zadruku: 4+4 CMYK (pełny kolor okładka i środek); surowiec: okładka - papier kreda 250 g, wierzch okładki lakier UV; środek folderu - papier kreda 200 g, lakier wybiórczo; oprawa introligatorska, zeszytowa, zszywki. 2) Ulotka promująca Gminę Olsztyn z ofertą inwestycyjną terenów wchodzących w przedmiot projektu (4000 szt. w tym 500 szt. w języku francuskim, 500 szt.w języku niemieckim oraz 500 szt. w języku włoskim wraz z tłumaczeniami) - opracowanie graficzne, DTP; druk; format ulotki: A4 składany na 3; rodzaj zadruku: pełny kolor 4+4 CMYK; papier kreda 150 g. 3) Mapa turystyczna Gminy Olsztyn z ofertą inwestycyjną terenów wchodzących w przedmiot projektu (6000 szt. w tym 500 szt. w języku francuskim, 500 szt.w języku niemieckim oraz 500 szt. w języku włoskim wraz z tłumaczeniami) - opracowanie graficzne, DTP; druk; skala mapy 1:25000; format: 820 mm x 570 mm, składana do formatu 240 mm x 120 mm; rodzaj zadruku: 4+4 CMYK (pełny kolor), papier kreda 150 g. Mapy powinny być wykonane z zgodnie ze sztuką kartograficzną z zaznaczonym terenem inwestycyjnym. 4) Filiżanka ceramiczna ze spodkiem (400 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; kolor: biały; pojemność min. 150 ml; nadruk: jednostronny, dwukolorowy; opakowanie: jednostkowe, tekturowe białe z okienkiem (tektura: 3 falowa - wysokośćod 1 - 1,7 mm) lakierowane z nadrukiem (logotypy UE): pełny kolor 4+4, dostosowane do wielkości filiżanki. 5) Długopis (3000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; materiał PVC, z zaczepem w górnej części, przyciskiem, niebieskim tuszem, kolor: korpus biały, 3 elementy kolorowe; nadruk: z jednej strony dwukolorowy, z drugiej strony jednokolorowy. Przykładowa wizualizacja długopisu: 6)Torba papierowa (4000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; papier: kreda min. 170 g z laminatem błyszczącym, rozszerzane wzmacniane dno, wzmocnienia przy uchwytach; wymiary: 350 mm x 240 mm x 100 mm; nadruk CMYK: dwustronny dwukolorowym. Przykładowa wizualizacja torby: 7) Teczka tekturowa (3000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; format A4, dwukolorowa, wykonana z mocnego kartonu barwionego, uszlachetnienie: folia mat + lakier UV miejscowo, zakładki chroniące przed wypadaniem, miejsce na wizytówkę; nadruk: jednokolorowy. Przykładowa wizualizacja teczki: 8) Bloczki karteczek samoprzylepnych (3000 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; wymiary: 80 mm x 100 mm, 100 białych karteczek z dwukolorowym nadrukiem; okładka: kartonowa , twarda, biała z dwukolorowym nadrukiem, kartki klejone na górnej krawędzi. 9) Koszulki polo (500 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; wysoka gramatura (min 170 g), kolor: biały, nadruk: dwukolorowy i dwustronny, pełna rozmiarówka, z wysokogatunkowej bawełny czesanej, zapięcie pod szyją min. na 2 guziki, 1 guzik zapasowy, rozcięcia po bokach, wzmocnienie karku taśmą w kolorze koszulki, kołnierzyk i wykończenia rękawów ściegiem ściągaczowym, krój luźny. Przykładowa wizualizacja koszulki: 10) Cukierki krówki lub równoważne (500 opakowań) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; cukierki pakowane w białe papierki z dwukolorowym nadrukiem, opakowanie: wielkość dopasowana do ilości cukierków w opakowaniu, białe, papier 200g, nadruk: pełny kolor 4+4 dostosowane do wielkości opakowania. W opakowaniu ok. 20 dag. cukierków krówek o tradycyjnym, mleczym smaku. Termin ważności do spożycia 6 miesięcy od dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Przykładowa wizualizacja opakowania na cukierki: 11) Płyty DVD + opakowaniem (500 szt.) -opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; płyta: dwukolorowy nadruk, opakowanie: tekturowe, rozkładane, zadruk pełny kolor 4+4. Przykładowa wizualizacja płyty: 12) Namiot promocyjny (1 szt.) - 3 m x 3 m, aluminiowy z 3 dopinanymi ścianami, niezbędnym osprzętem, futerałem, kolor: granatowy, nadruk: jednostronny, jednokolorowy na 3 ścianach, jak największy proporcjonalnie dopasowany do wielkości ścian. 13) Parasol (450 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; automatyczny z aluminiowym stelażem; metalową końcówką; wygiętą, ogumowaną rączką, kolor: po 150 sztuk parasoli: biało-żółtych, białych i granatowych (tutaj jednokolorowy nadruk - biały), na pozostałych nadruk: jednostronny dwukolorowy. Przykładowa wizualizacja parasola: 14)Pamięć przenośna (500 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, pamięć flash w kształcie karty kredytowej, typ pendrive, pojemność min. 4 GB, grubość 1,6 mm, materiał: biały, plastik; nadruk dwustronny: z jednej strony dwukolorowy z drugiej pełny kolor 4+4; opakowanie jednostkowe, plastikowe białe z jednostronnym nadrukiem (logotypy UE): pełny kolor 4+4, z przezroczystą szybką foliową, dostosowane do wielkości pendrive. Przykładowa wizualizacja pendrive wraz z opakowaniem: 15)Zegar (200 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; 100 sztuk białych z dwukolorowym nadrukiem oraz 100 szt. żółtych z białym nadrukiem. Druk jednostronny. Materiał: szkło lub inny trwały materiał. Wymiary: średnica min. 23 cm. Opakowanie: jednostkowe, tekturowe białe, lakierowane z nadrukiem (logotypy UE): pełny kolor 4+4, dostosowane do wielkości zegara. Przykładowe wizualizacje zegarów: 16)Torba jutowa (200 szt.) - opracowanie graficzne, DTP, wykonanie; nadruk jednokolorowy, jednostronny. Materiał: dobrej jakości juta, w środku powlekana folią. Wygodne i trwałe uszy. Kolor naturalny. Pojemność: ok. 20 litrów. Przykładowa wizualizacja: 17)Stojak informacyjny z podstawą (1 sztuka) z ekranem A3, wykonany z aluminium. Opracowanie graficzne, DTP, wykonanie. Zamieszczenie logotypów w wybranym miejscu. Tylna ściana ramy wykonana z trwałego i odpornego na pęknięcia materiału. Format poziomy. Rama zatrzaskowa o szerokości ok. 25 mm. Wysokość całkowita min. 120 cm. 18)Roll up (2 szt.)- opracowanie graficzne, DTP, wykonanie. Wielkość: 100 x 200 cm, waga: ok. 5 kg, konstrukcja aluminium; akcesoria: pokrowiec sztywny, materiał drukowany: block-out lub inny trwały o bardzo dobrej jakości; nadruk jednostronny pełny kolor 4+4. Przykładowy roll up:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 16, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach