Przetargi.pl
Zakup materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno - informacyjnych oraz systemów prezentacyjnych.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów konferencyjnych, artykułów promocyjno - informacyjnych oraz systemów prezentacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    w zakres zamówiebnia wchodzi dostawa: ściereczki do okularów - 200 szt,kalendarz trójdzielny -200 szt, kalendarze książkowe - 100 szt, kolorowe kredki zapakowane w tubę - 200 szt, filizanki + spdek 30 szt, kubki-400 szt, brelok z żetonem -500 szt,zegarki ścienne -100 szt, bloczki firmowe - 2000 szt, torby ekologiczne - 1500 szt, torby papierowe - 2000 szt, aktówki - 50 szt,pamięć USB 1 GB- 200 szt, pamięć USB 2 GB - 100 szt,teczki konferencyjne 2500 szt,klipy do notatek - 100 szt,smycz - 1500 szt,T - shirt męski 100 szt,T-shirt damski - 100 szt, długopisy - 3000 szt,stojak na komórkę - 200 szt, torba podróżna - 50 szt,zestaw długopisów - 70 szt, piłka antystresowa 500 szt,ramka do zdjęć z zegarkiem - 100 szt, długopisy telesopowy ze wskaźnikiem laserowym w metalowym etui -20 szt, Roll up - 1 szt, Stojak na ulotki - 1 szt,ścianka reklamowa typu Pop Up ( zabudowana na bazie łukowej) -1 szt, namioty wystawowy - 1szt, ścianki reklamowe typu Pop Up ( zabudowana na bazie łukowej),Roll up - 1 szt,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2 846,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1 Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać się, że : - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 30 000,00 zł brutto, każda poparta dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy te zostały wykonane należycie- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości. Sumowaniu nie mogą podlegać dostawy o wartości mniejszej od wymaganej przez Zamawiającego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. 4.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5.Posiadają doświadczenie w przygotowywaniu materiałów informacyjno-promocyjnych 5.1 Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć: - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: X.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim, rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie np. jednej referencji/protokołu z odbioru potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdziale IX ust. IX.1. pkt 2 ppkt.2.1) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lubuskie .pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach