Przetargi.pl
Zakup materiałów eksploatacyjnych takich jak: tusze, tonery do drukarek, taśmy, płyty DVD, dyskietki, powietrze sprężone, chusteczki do czyszczenia monitorów LCD. Materiały oryginalne

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych takich jak: tusze, tonery do drukarek, taśmy, płyty DVD, dyskietki, powietrze sprężone, chusteczki do czyszczenia monitorów LCD. Materiały oryginalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych takich jak: tusze, tonery do drukarek, taśmy, płyty DVD, dyskietki, powietrze sprężone, chusteczki do czyszczenia monitorów LCD. Materiały oryginalne.3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę : 1) Tonery: 1. HP 1215 - żółty CB542A 10 szt. - czarny CB540A 10 szt. - niebieski CB541A 10 szt - magenta CB543A 10 szt 2. HP 1320 - czarny 49A 10 szt. 3. HP 5200 - czarny 16A 5 szt. 4. HP 2035 - czarny CE505A 5 szt. 5 Lexmark W812 - czarny 14K0050 6 szt. 6. HP 2015 - czarny 53A 5 szt. 2) Tusze: 1. czarny 56 50 szt. 2. kolor 57 60 szt. 3. czarny 45 50 szt. 4. kolor 78 50 szt. 5. kolor 344 60 szt. 6. czarny 339 50 szt. 7. czarny 88XL 50 szt. 8. magenta 88XL 50 szt. 9. cyan 88XL 50 szt. 10. żółty 88XL 50 szt. 11. Canon - cyan CLI-8C 5 szt. 12. czarny CLI-8BK 5 szt. 13. żółty CLI-8Y 5 szt. 14. magenta CLI-8M 5 szt. 15. Canon PIXMA - czarny PGI-520BK 5 szt. 16. czarny CLI521BK 5 szt. 17. magenta CLI-521M 5 szt. 18. żółty CLI-521Y 5 szt. 19. cyan CLI-521C 5 szt. 3) Pozostałe materiały: 1. Taśmy OKI 200 szt. 2. Płyty DVD+R w pudełkach 100 szt. 3. Płyty DVD-R w pudełkach 100 szt. 4. Dyskietki 1,44 MB 100 szt. 5. Sprężone powietrze 20 szt. 6. Chusteczki do czyszczenia monitorów LCD 20 op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną