Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
- Data zamieszczenia: 2017-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
11 Listopada 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483453103, fax. 483452002
REGON: 670897379 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wykazy/cenniki asortymentowo ilościowe stanowiące załączniki od nr 1 do 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zamienników – przy czym zakres zamienników odnosić się będzie do minimalnych parametrów. Wydajność i jakość muszą być lepsze lub zgodne z parametrami materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych w wykazach-cennikach asortymentowo-ilościowych. Oferowany zamiennik musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego został zaoferowany. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (zamienników), z zastrzeŜeniem jednak, Ŝe nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez Zamawiającego, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych. W przypadku zaoferowania produktu tzn. „zamiennika” tusze i tonery muszą być fabrycznie nowe (tj. wyprodukowane z nowych lub z nowych i reprodukowanych materiałów, niepoddawanych procesowi ponownego napełnienia). Ponadto produkty oferowane jako „zamiennik” muszą wspierać wszystkie funkcje oryginału i być produkowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz normą PN-EN ISO 14001:2005. Do tego muszą mieć prawidłowo działające układy elektroniczne, które umoŜliwiają urządzeniom drukującym właściwe wskazywanie parametrów takich jak: ilość wydrukowanych stron, zuŜycie tonera (o ile oryginalny produkt taki układ posiada) i wymienione na nowe lub odpowiadające nowym, wszystkie elementy odpowiedzialne za jakość i liczbę wydrukowanych stron, jakość wydruku pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania gwarancji materiału, do wyczerpania środka barwiącego. Muszą posiadać wydajność nie mniejszą niŜ toner oryginalny producenta drukarki Pod pojęciem materiałów reprodukowanych Zamawiający rozumie materiały pochodzące z procesu recyclingu, które mogą być ponownie wykorzystane w procesie produkcji nowych wyrobów. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego uŜywania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. 3 Dostawa przedmiotu zamówienia: Opakowanie oryginalne, nienaruszone, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne natomiast zewnętrzne z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości, numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń do których produkt jest przystosowany - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
Dodano: 2023-06-15