Przetargi.pl
Zakup materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń komputerowych

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i części zamiennych do urządzeń komputerowych, których szczegółowy wykaz stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy - Wykaz zamawianego asortymentu. 2. Wykonawca zapewni odbiór od Zamawiającego zużytych tonerów, tuszy i taśm z drukarek. W tym celu wykonawca zobowiązany - jest w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy - przedłożyć kserokopię stosownego zezwolenia na zbieranie odpadów, wydanego zgodnie z ustawą o odpadach lub kserokopię umowy, zawartej z podmiotem który takie zezwolenie posiada. 3. Zakres i ilości asortymentu wskazane w części A Załącznika nr 2 do wzoru umowy określone zostały w oparciu o analizę dotychczasowego zużycia i Zamawiający zakłada jego dostawę w ilościach zbliżonych do określonych. 4. Asortyment wskazany w części B Załącznika Nr 2 do wzoru umowy przede wszystkim określa grupę urządzeń posiadanych przez Zamawiającego i ich dostawa uzależniona jest od zaktualizowanej potrzeby zakupu bądź konieczności wymiany dotychczasowych urządzeń np. na skutek awarii. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tylko części asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy, zgodnej z jego aktualnymi potrzebami. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innej ilości asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy, zgodnej z jego aktualnymi potrzebami. 7. Zmiana zakresu lub ilości, o których mowa wyżej, nie spowoduje obniżenia całkowitej wartości zamówienia poniżej kwoty brutto 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 8. Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne: 8.1. będą produktami fabrycznie nowymi tj. wykonanymi z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta, zawierającym wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku), umożliwiające ich identyfikację (np. ilość, rodzaj, numer katalogowy), bez konieczności naruszania opakowania; 8.2. będą oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, pochodzącymi od producenta urządzenia, do którego służą - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości, 8.3. albo równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi tzw. zamiennikami, kompatybilnymi z urządzeniami do których są zamawiane, podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność atramentu/tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości; 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamienników (pochodzących niekoniecznie od producenta urządzenia), w tych pozycjach asortymentu (określonego w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy), które opisał wyłącznie za pomocą wskazania nazwy producenta sprzętu (bez dopisku oryginalny), z uwzględnieniem poniższych wyjątków: 9.1. w pozycjach zawierających dopisek oryginalny rozwiązania równoważne mogą być zastosowane pod warunkiem, że: Wykonawca uzyska pisemną zgodę gwaranta na ich zastosowanie - dotyczy atramentów i tonerów dla sprzętu będącego na gwarancji - poz. I.1, II.1 - II.3, III.12, XII.11 - XII.14 Wykonawca uzyska pisemną zgodę serwisu MSWiA na ich zastosowanie (dotyczy tonerów dla sprzętu określonego w pozycjach III.4 i III.16, 9.2. w pozycjach: I.3, II.5 - II.7, III.14, IV.2-3, XII.16 zawierających dopisek oryginalny zaleca się wycenę i dostarczenie asortymentu oryginalnego, wyprodukowanego prze producenta urządzenia, albowiem zamawiający odnotował w stosunku do podanych typów drukarek przypadki uszkodzenia na skutek zastosowania tzw. zamienników. Oferowanie rozwiązań równoważnych we wskazanych pozycjach niesie za sobą ryzyko poniesienia konsekwencji (szczególnie finansowych) na zasadach opisanych w ust. 10 SIWZ. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. W przypadku zaoferowania atramentów lub tonerów innych niż oryginalne, bądź zalecane przez producenta urządzenia Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i zobowiązuje do pokrycia kosztów ekspertyzy, naprawy sprzętu, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu 11. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, lub dłuższej - jeżeli wynika to z gwarancji producenta dostarczonego asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach