Przetargi.pl
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421534 , fax. 41 3421834
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    Aleja IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421534, fax. 41 3421834
    REGON: 00051426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.uw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i sprzedaż na rzecz Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, wraz z ich dostarczeniem przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki Nr 1a i 1b do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dwie lub jedną część zamówienia: Część I - zamówienia dotyczy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, których zakup realizowany jest ze środków bieżących ŚUW. Część II - zamówienia dotyczy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, których zakup realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 4. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu, bez elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych, wolne od wad technicznych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, w stosunku do asortymentu określonego w Opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne lub równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy), z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta. Każda płyta CD, DVD i Blu-ray powinna znajdować się w oddzielnym twardym (plastikowym) opakowaniu. 7. W przypadku zaoferowania artykułu równoważnego, Wykonawca powinien zaproponować materiały eksploatacyjne spełniające poniższe zapisy: a) produkt równoważny musi być artykułem fabrycznie nowym, nieregenerowanym i nie posiadającym żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych, wytworzonym seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001, b) zaproponowany produkt równoważny musi spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność, c) wydajność materiałów równoważnych winna zostać odpowiednio stwierdzona testami przeprowadzonymi wg standardów norm ISO, tj: ISO/IEC 19752 norma pomiarów wydajność tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych, przy czym zaświadczenia z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu, dokumenty winny zostać wystawione przez niezależny podmiot zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231) i dołączone do oferty w języku polskim, d) w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element, e) w przypadku, kiedy Wykonawca zaproponuje w ofercie produkty równoważne zobowiązany jest podać w załączniku nr 3a lub 3b do SIWZ nazwę producenta zamienników oraz symbol artykułu. 8. W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych lub równoważnych), Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. 9. Wszystkie oferowane materiały, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 10. Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być objęte gwarancją do czasu wyczerpania środka drukującego (minimum 12 miesięcy od daty zakupu). 11. W toku realizacji umowy Wykonawca zapewni dowóz materiałów eksploatacyjnych na własny koszt zgodnie z pisemnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu wadliwych wkładów barwiących i tonerów. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać zgłoszone wadliwe wkłady barwiące i tonery lub całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć wkłady barwiące wolne od wad, w terminie 4 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy do?starczona w ramach reklamacji partia towaru nadal będzie zawierała wadliwe wkłady barwiące i tonery. 14. Jeżeli dostarczone wkłady barwiące będą wykonywać poniżej 50 % stron zadeklarowanej przez producenta wydajności lub wystąpią objawy wadliwej pracy wkładu barwiącego (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach gwarancji. Wykonawca dostarczy w zamian sprawne wkłady barwiące w terminie 4 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Wykonawca będzie w gotowości serwisowej codziennie w dni powszednie (od ponie?działku do piątku) w godzinach od 08:00 do 15:00 (zgłoszenie przyjęte po godzinie 15:00 będzie traktowane jako zgłoszenie przyjęte następnego dnia roboczego po godzinie 08:00)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301923200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kielce.uw.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach