Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
- Data zamieszczenia: 2010-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów na potrzeby CO KPRM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów na potrzeby CO KPRM Część I - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek; Część II - materiały eksploatacyjne do faksów; Część III - akcesoria komputerowe; Część IV - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek MITA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301250001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiłaów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych ADZP 240-24/16
Dodano: 2016-05-05 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2016-04-08 - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych III ADZP 240-73/15
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych II ADZP 240-43/15
Dodano: 2015-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych ADZP 240-12/15
Dodano: 2015-03-17 - Zakup materiałów pismienniczo-biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2015-01-20 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
Dodano: 2014-12-05 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Centrum Usług Wspólnych
Dodano: 2014-10-03 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2014-09-05