Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 587 244
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 227 587 244
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek znajdujących się na wyposażeniu Urzędu Gminy Miasto Pruszków wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres dostaw obejmuje: dostawę w 2020 r. transportem własnym i na własny koszt do Urzędu Miasta w Pruszkowie do pokoju 56 powszechnie dostępnych na rynku artykułów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek w asortymencie i ilościach zamawianych każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiane ilości nie muszą odpowiadać ilościom podawanym w formularzu ofertowym ,który stanowi jedynie podstawę do wyboru dostawcy. Podstawę zamówienia stanowić będą zamówienia składane mailem lub osobiście w siedzibie firmy. Dostarczony towar ma spełniać wszystkie wymogi Zamawiającego ilość, rodzaj, gramatura i wielkość opakowania, NIE HONOROWANE BĘDĄ ZAMIENNIKI. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/, 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy /załącznik 1 a/, 3) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie /załącznik Wykonawcy/, 5) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) /załącznik Wykonawcy /.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną