Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 00175 Warszawa, Al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5950050; 5950001 , fax. 022 8602903; 6361677,3185411
- Data zamieszczenia: 2017-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Al. Jana Pawła II 70
00175 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5950050; 5950001, fax. 022 8602903; 6361677,3185411
REGON: 01061308300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (dalej: Zamawiający) materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ilości i asortymencie określonym w ppkt 3), pkt 2), Rozdział I SIWZ. 2) Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych hermetycznie zamkniętych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył materiały eksploatacyjne z terminem przydatności do użycia co najmniej na okres 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych zero groszy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR”
Dodano: 2024-05-28 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
Dodano: 2024-01-24 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do Urządzeń Drukujących
Dodano: 2023-12-20 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, realizowana dla SGGW w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-09-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2023-09-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i faksów będących nastanie Prokuratury Okręgowej w Warszawie i prokuratur rejonowych jej podległych
Dodano: 2023-06-29 - Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie oraz w ramach Doradztwa Energetycznego
Dodano: 2023-06-09 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2023-05-10