Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6882400 , fax. 14 6215308
- Data zamieszczenia: 2015-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
ul. Mickiewicza 2 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 6882400, fax. 14 6215308
REGON: 00064811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa. Dostawy będą odbywały się do poszczególnych jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa, zlokalizowanych w budynkach przy: ul. Nowa 4, ul. Nowa 3, ul Goldhammera 3, ul. Mickiewicza 2, ul. Bernardyńska 24 ul. Gumniska 30 w dni powszednie w godzinach od 800-1500. Każdorazowo dostawy będą odbywały się na podstawie kierowanych do Dostawcy pisemnych zapotrzebowań, zawierających wskazanie asortymentu wraz z ilością. Zapotrzebowanie przesłane zostanie faksem lub e-mailem najpóźniej w terminie do 10. dnia każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku konieczności zrealizowania pilnej dostawy, zapotrzebowanie może zostać skierowane do Dostawcy także w innym terminie. Każda dostawa musi zostać zrealizowana nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od daty przekazania pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 45 ust. 7 ustawy PZP. III.1.1) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie O Rzeszów NR 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: Wadium - Zakup materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Jednostek Organizacyjnych Urzędu Miasta Tarnowa. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. III.1.2) W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pokój 113, do dnia i godziny wskazanej w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. III.1.3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. III.1.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp. III.1.5) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie, nie zostanie dopuszczony do licytacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Krakowie
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego (tonerów, bębnów światłoczułych)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa tonerów dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Krakowie i urzędów skarbowych woj. małopolskiego
Dodano: 2016-05-13 - sukcesywna dostawa tonerów i tuszy dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-04-28 - Zakup i dostawę tonerów i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów.
Dodano: 2016-04-12 - 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie prze okres 12 miesięcy.
Dodano: 2016-04-06