Przetargi.pl
Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Opis przedmiotu zamówienia: (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części) Część A - Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Mikrometr zewnętrzny 25 - 50 mm - 4 sztuki; 2) Mikrometr zewnętrzny 0 - 25 mm - 4 sztuki; 3) Mikrometr wewnętrzny 0 - 25 mm - 4 sztuki; 4) Moduł radiowy 868 MHz USB dla PC dla robota miniSUMO, dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 5) Moduł radiowy 868 MHz do podłączenia z robotem miniSUMO, dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 6) Moduł radiowy 433 MHz dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 7) Przejściówka USB <-> UART dla robota miniSUMO, dedykowany dla posiadanego przez szkołę robota mobilnego klasy miniSUMO - MAOR-12T - 4 sztuki; 8) Akumulatorki R6/AA/- Min. 2700 mAh; NIMh - 24 sztuki; 9) Zasilacz regulowany laboratoryjny; w obudowie; stacjonarny z wyświetlaczem wskazań prądu i napięcia na zakres od 0 do 30 V, zakres prądu do 5 A - 1 sztuka; 10) Miernik - multimetr uniwersalny z pomiarem: napięcia, prądu AC, DC, pojemności i indukcyjności wyświetlacz min. 3 i 1/2 cyfry- 10 sztuk; 11) Regulator temperatury PID, sonda pomiarowa, nastawiana wartość zadana z histerezą regulowaną, wyświetlacz wskazań temperatury zadanej i mierzonej - podwójny, wyjście z przekaźnikiem elektronicznym SSR, funkcja alarmu - 2 sztuki; 12) Uniwersalny uchwyt do mocowania sufitowego projektorów z regulowaną długością uchwytu od sufitu w zakresie od 45 cm (+/-10 cm) - 70 cm (+/-10 cm). Posiadający możliwość regulacji w dwóch płaszczyznach. Kompatybilny w szczególności z posiadanymi przez szkołę projektorami: ACER X112 DLP oraz BENQ MX503 - 7 sztuk; 13) Mata antystatyczna z opaską i przewodem uziemiającym o wymiarach w zakresie od 50cmx60cm do 60cmx60cm- 7 sztuk; 14) Tester zasilaczy komputerowych ATX, BTX, ITX z wyświetlaczem LCD - 7 sztuk; 15) Tester płyt głównych PCI 32 i 64 bity - 8 sztuk; 16) Multimetr cyfrowy uniwersalny o parametrach: pomiar napięcia DC min. do 600 V ; pomiar napięcia AC min. do 600 V, pomiar natężenia prądu DC,AC do 10 A; pomiar pojemności min. do 100 ?F; pomiar częstotliwości; pomiar rezystancji; minimalny zakres pomiaru temperatury: - 20 do +750 ?C; test diody i ciągłości, z certyfikatem bezpieczeństwa - 7 sztuk; 17) Zestaw narzędzi do budowy sieci LAN zawierający min.: szczypce uniwersalne: wygięte, wzdłużne; obcinaczki: boczne, czołowe; kombinerki; pincety; zaciskarki. - 7 zestawów; 18) Zestaw śrubokrętów zawierający min.: krzyżak: PH00x40, PH0x40, PH1x40, PH2x40; płaski: 1,4x40, 3x40, 2x40, 2,5x40, 3,5x40, 4x40, trox: T6x40, T8x40, T9x40, T10x40, T15x40, T20x40 - 7 zestawów; 19) Pasta termoprzewodząca pod radiator do układów mikroprocesorowych - 2 sztuki. 3. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia winny być pierwszej jakości oraz posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników. Powyższe dotyczy sprzętu/urządzeń/pomocy dydaktycznych wchodzących w skład materiałów dydaktycznych opisanych w ust. 2, za pomocą parametrów technicznych, funkcjonalnych, jakościowych przy zachowaniu definicji równoważności. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, montażu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionych i dostarczonych materiałów dydaktycznych. 7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu materiałów dydaktycznych, ich transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem i instruktażem. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 23. 9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 18. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6a do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej. CZĘŚĆ B Zakup materiałów dydaktycznych dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła materiałów dydaktycznych dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Frez DIN 844 w szeregu od średnicy 8 do średnicy 20 (tzn: średnica 8, średnica 10, średnica 12, średnica 16, średnica 20 po 2 sztuki) - łącznie 10 sztuk; 2) Płytka VBMT 160408 - 10 sztuk; 3) Gwintowniki DIN 371 B w szeregu od M4 do M16 (tzn: M4, M5, M6, M8, M10, M12, M16 po 1 sztuce)- łącznie 7 sztuk; 4) Tablica suchościeralna magnetyczna w ramie aluminiowej, Wymiary minimum 180 cm x 120 cm, do powieszenia na ścianie - 1 sztuka; 5) Sonda logiczna z impulsatorem - 1 sztuka; 6) Słownik techniczny polsko - angielski - słownik powinien zawierać min. 90 tyś haseł z dziedzin technicznych- 5 sztuk; 7) Słownik techniczny polsko - niemiecki słownik powinien zawierać min. 90 tyś haseł z dziedzin technicznych. - 5 sztuk; 8) Oprogramowanie, (wersja w języku polskim licencja edukacyjna) wraz z nośnikiem, ważność licencji - dożywotnia. Umożliwiające otwarcie, edycję i zapis plików doc docx, xls, xlsx, ppt, pps - lub równoważny pakiet biurowy (zgodny z posiadanym przez szkołę systemem operacyjnym Windows 7) Oprogramowanie musi być w języku polskim oraz pochodzić z legalnej dystrybucji na terenie Polski oraz być w najnowszej wersji.- 18 sztuk; 3. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia winny być pierwszej jakości oraz posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników. Powyższe dotyczy sprzętu/urządzeń/pomocy dydaktycznych wchodzących w skład materiałów dydaktycznych opisanych w ust. 2, za pomocą parametrów technicznych, funkcjonalnych, jakościowych przy zachowaniu definicji równoważności. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania, montażu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionych i dostarczonych materiałów dydaktycznych. 7. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu materiałów dydaktycznych, ich transport wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz montaż wraz z rozruchem i instruktażem. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 23. 9. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem: słowników technicznych polsko - angielskich oraz polsko - niemieckich, wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 18. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6b do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426700003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach