Przetargi.pl
Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2013-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów i pomocy dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów i pomocy dydaktycznych: 1) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem bananowym dwustronnym o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 50 sztuk, 2) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem widełkowym dwustronnym o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 20 sztuk, 3) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem szczękowym-krokodylkiem dwustronnym o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 20 sztuk, 4) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem bananowym z jednej strony i widełkowym z drugiej strony o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 20 sztuk, 5) Cyfrowy miernik cęgowy do bezpośredniego pomiaru prądu przemiennego do 400 A oraz napięcia stałego i przemiennego do 600 V. Funkcje dodatkowe: pomiar rezystancji oraz ciągłości połączeń z sygnalizacją akustyczną; pomiar temperatury za pomocą sondy będącej na wyposażeniu miernika - 3 sztuki, 6) Multimetr cyfrowy o parametrach: pomiar napięcia DC min. do 600 V ; pomiar napięcia AC min. do 600 V, pomiar natężenia prądu DC,AC do 10 A; pomiar pojemności min. do 100 ?F; pomiar częstotliwości; pomiar rezystancji; minimalny zakres pomiaru temperatury: - 20 do +750 ?C; test diody i ciągłości, z certyfikatem bezpieczeństwa CE - 10 sztuk 7) Pamięć przenośna - Pendrive min. 32 GB, USB 2.0; PLUG&PLAY - 12 sztuk, 8) Akumulatorki R6/AA/- Min. 2700 mAh; NIMh - 40 sztuk, 9) Akumulatorki R03/AAA/ - Min. 800 mAh - 40 sztuk, 10) Ładowarka do akumulatorków Uniwersalna, Certyfikat bezpieczeństwa CE, zasilacz sieciowy, min. 4 niezależne kanały ładowania, kompatybilna z akumulatorkami opisanymi w pkt 8 i 9 - 5 sztuk, 11) Markery suchościeralne czarne - 20 sztuk, 12) Markery suchościeralne czerwone - 10 sztuk, 13) Markery suchościeralne zielone - 10 sztuk, 14) Tusz do drukarki hp deskjet 5150, czarny - 4 sztuki, 15) Tusz do drukarki hp deskjet 5150, kolorowy - 2 sztuki, 16) Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 163 - 2 sztuki, 17) Toner do drukarki hp LaserJet 1200 - 2 sztuki, 18) Papier do kserokopiarki; format A4, biały do urządzeń biurowych, tj. drukarek (atramentowych i laserowych), kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania) oraz faxów o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 80g/m2 +/- 2, białość minimum 146 CIE, klasa C, ryza minimum 500 arkuszy - 25 ryz, 19) Antyrama o wym. 70 x 100 cm - Kompletna antyrama, gotowa do zawieszenia. Front wykonany z plexi, która jest zabezpieczona folią ochronną z dwóch stron, plecy wykonane z płyty HDF, zawieszka do powieszenia w pionie i poziomie, Front połączony z plecami za pomocą zdejmowanych klipsów mocujących - 8 sztuk, 20) Głośniki do komputera - System głośników 2.0; Ilość głośników w komplecie: 2 głośniki satelitarne Łączna moc głośników RMS : min. 50 W; dodatkowo : regulacja: głośności, tonów niskich , tonów wysokich - 1 komplet. 3. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu materiałów i pomocy dydaktycznych wymienionych w ust. 2 niniejszego rozdziału oraz ich transport wraz z wniesieniem do Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 4. Wyżej wymienione materiały i pomoce dydaktyczne winny posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania materiałów dydaktycznych, będących elementami przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem: antyram, papieru do kserokopiarki, markerów suchościeralnych wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 14. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 15. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 16. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach