Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 024 7210347 , fax. 024 7210347
- Data zamieszczenia: 2014-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska"
ul. M. Konopnickiej 14 14
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. 024 7210347, fax. 024 7210347
REGON: 47326841400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów do modernizacji, naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zakup materiałów do modernizacji, naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca. 2.Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 obejmuje:2.1.Zakres rzeczowy obejmuje:2.1.1. Kostka brukowa szara cegła 6 cm 475,20 m2 2.1.2. Obrzeże szare 6x20x100 208 szt 3.Realizacja zamówienia. Wymagany termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia podpisania umowy do 15.11.2014 roku.4.Płatność za wykonanie przedmiotu:4.1.Płatność przelewem, 4.2.Termin realizacji faktur - 21 dni od daty doręczenia faktury. 5.Ustalenia dodatkowe: Dostawy produktów betonowych mogą odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego lub mogą zostać dostarczone jednorazowo bezpośrednio na plac budowy w miejscowości Łęczyca. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsca przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa winna nastąpić po podpisaniu umowy z Wykonawcą, natomiast pozostałe dostawy mogą być dokonane sukcesywnie w terminie do 15.11.2014 roku. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone telefonicznie lub faksem przez pracownika Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu palet po zakończeniu budowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114200-4 - produkty betonowe. 6.Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114200-4 produkty betonowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444442004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną